Svar

TDC TV hastighedsgaranti?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej. Sad lige og undrede mig over hvilken hastighed man får på sit internet når man har et TDC TV abonnement. Kan virkelig passe at hvis man har bredbånd igennem TDC TV at man så ikke har hastighedsgaranti og derved skal købe endnu et TDC bredbånd abonnement for at få hastighedsgaranti?

Pt. har jeg en hastighed der siger 15/0,9 mbit som ligger sig på ryggen når den skal lave det mindste. Hustanden er testet til 50/10 og går derfor og overvejer alternativer.

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_fakta_priv

icon

Bedste svar af Stefan 30 december 2015, 09:51

Hej Lars83

Der er ikke hastighedsgaranti på TDC TV. Det skyldes at TV'et spiser lidt af forbindelsen. (4 mbit pr. TV - 8 mbit for HD-TV)

Vi giver til gengæld linjen alt det, den kan trække op til 50 mbit. Hvis din linje kan klare 50 mbit, burde du altså også få det.

Har du spørgsmål til abonnement, kan du fange vores kundeservice her: Kontakt

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Lars83

Der er ikke hastighedsgaranti på TDC TV. Det skyldes at TV'et spiser lidt af forbindelsen. (4 mbit pr. TV - 8 mbit for HD-TV)

Vi giver til gengæld linjen alt det, den kan trække op til 50 mbit. Hvis din linje kan klare 50 mbit, burde du altså også få det.

Har du spørgsmål til abonnement, kan du fange vores kundeservice her: Kontakt

Det er ikke i dag man skal spørge migom hvor tilfreds jeg er med tdc, jeg er banan SUR

der bliver skrevet at mit indlæg er registreret den 31.-08.-2011, sikke da noget vrøvl, det er idag den 30. dec. 2015

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej jetteirene

Registereret er datoen for, hvornår din bruger er oprettet. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8