Spørgsmål

Tdc tv app på smart tv

Hej jeg har det der før kaldes tdc tv. Jeg ville høre om man kan hente Yousee appen på et smart tv og bruge det der. Ellers der der jo ikke noget ved et smart tv.

Mvh.
Merete

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er kun App til Android TV OS for nuværende.
Hej jeg ved ikke lige hvad OS er. Men jeg har læst mig frem til at hvis man køber et smart tv med androide over 5,0 skulle det virke. Men jeg var i tvivl om det også faldt os med TDC tv. Kan det kobles op på min trådløse router jeg har et Yousee mobil kort i det er på samme kunde nummer som mit tv abn.
Omdømme 7
Badge +6
Ved ikke om den kan bruges i forbindelse med DSL, men det kan jo prøves. Vil dog ikke anbefale at App bruges på Mobil Data. Det bliver hurtigt brugt.
TV boksen kan det samme som Appen.
Mit modem kan ikke række ned på mit kontor så jeg ville prøve med app hvis det virkede. Men forstår ikke at i ikke ved om jeres app virker på androide tv når man har DSL
Omdømme 7
Badge +6
Dette er jo et bruger til brugerforum, ikke en kontakt til You See, den kontakt er på FB.
Jeg har kontaktet dem på FB. Så skriver jeg lige i tråden når jeg ved mere. Der kan jo være andre end mig der vil prøvet app på smart tv med DSL

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)