tdc tv

• Deltager
  • 2 kommentarer
jeg kan slet ikke komme ind på min boks, har genstart et 4 gange også ruter., den når kun til den hvide tdc skærm. Den har hentet i adresse osv. ER det en del af de problemer der er eller er det kun mig der oplever det?

hilsen winnie

25 Kommentarer

Jeg har det samme problem. Er der noget teknisk hjælp herinde, eller er det bare meningen at vi skal være irriterede sammen?

Jeg har det samme problem kan man ikke ringe 70703030?
I dag er der åbenbart softwarefejl, i går var det hardwarefejl...

Jeg har prøvet at ringe på alle numre jeg har, men der er ikke noget teknisk hjælp i weekenden,  men mon ikke det løser sig når de får det lavet

En rigtig god dag, at anbefale TDC til sine nye naboere....... :-( :-( :-( Øv !

Mærkeligt at man ikke giver den servicemeddelelse, at man endelig ikke skal genstarte boksen. Det gjorde jeg for at se, om jeg kunne ordne de sidste hardwarefejl. Men nu er alt dødt. Og de skriver at fejlen først forventes rettet kl. 18. Det er så dårligt håndteret.

Så når TDC ikke vil, kan jeg advare: sluk endelig ikke boksen. Så kan I slet ikke se TV foreløbig.

Piv ringe! Hvor lang tid kan det lige tage! Jeg ser pt fodbold ved at sende TDC Play (iPad) til mit tv via CromeCast. 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej allesammen, 

Vi oplever desværre fejl igen i dag med TDC TV - det er selvfølgelig rigtig uheldigt og irriterende, og jeres frustrationer er meget forståelige. 

Jeg kan fortælle, at vi har folk på sagen, som knolkler for, at få det til at fungere igen. I kan følge med i problemet i vedhæftet link: 

http://go.tdc.dk/ibsvg

Det er muligt at se TV på TDC Play, altså WebTV, som der ikke skulle være ballade med. 

Jeg vil ønske jer en god weekend Glad humørikon

/Andreas 

Nu har I været nede i 10 1/2 time. Det er da en rum tid, må man sige, så lidt mere information var måske en meget god ide. F.eks.  om man prioriterede at få boksfunktionen op at stå.

Tænker vi får en refusion på vores faktura  :-)

Jeg fik også genstartet boxen, som de jo anbefaler fra TDC at man gør ved fejl.
Nu er der kun TDC logo på skærmen, og så er det at man bagefter kan læse på hjemmesiden,
at genstarte skal man ikke?! Hvad med at sende kunderne en mail vedr fejl? Eller en SMS? Det er simpelthen ringe service! Det er ikke første gang det tager flere dage at rette fejl vedr TDC tv - og man får som kunde ingen kompensation. Dårlig service og elendig information på status vedr fejl!
Jeg forstår bare ikke at det ikke står på oversigten, at der er problemer her hvor jeg bor, når jeg går ind og søger, siger den at alt er ok på mit signal, men der er hvid skærm og kun TDC logo på... Jeg HAR prøvet at genstarte og nul stille uden at det ændre en klap. Vi har ikke haft tv hele dagen.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Gunderlund har modtaget fra andre medlemmer.

Såre simpel det er en fejl der kun er rettet i mod TDC-TC over hele landet

Kan nu heller ikke se tv.

Nu har vi opsagt alt hos TDC, og er ikke længere kunde hos dem, efter flere omgange af yderst elendig og ubehagelig kunderservice, så det orker vi ikke.

Men kan længere oppe i tråden, en anbefaler man kan se webtv?? Tjah det kan vi så heller ikke.

Hver gang jeg ønsker at se et prgram beder den om at hente, og køre en fil. Herefter sker der intet ud over der samme igen og igen og igen.

Men det er godt nok ringe man ikke kan få løst det problem. Synes nu også det er skægt man kalder det for et nordisk problem... :-)

Er også underligt, at man nu helt har droppet at angive en tidshorisont på, hvornår man kan løse problemet. Det er da helt uacceptabelt.

en ommer !    det kan vist ikke gøre det.

sjældent er man blevet udsat for en flok amatører udi kommunikation og teknik.

jeg har ikke fået det produkt jeg har betalt for i 22 timer nu - måtte sende alle vennerne hjem så de ihvertfald kunne se lidt fodbold .

en ting er at i ikke er dygtige nok til at løse problemet, men at i bliver ved ned at kommer med udsagn om at vores teknikere knokler (ok men med hvad)og andre floskler fra ligegyldighernes hylde. så fortæl da for hel.... hvorfor i ikke kan løse problemet , når nu folk (som mig) har været så dumme at følge jeres egne regler for fejlmelding , nemlig at genstarte box osv. det sgu en hån når i så skriver "lad være med det" .

i har et rimeligt godt produkt men hva hjælper det når man ikke kan se det og hvad hjælper kundeservice når det består i at banan folk op og ned af benene

Hvordan kan I i TDC i fuld alvor bruge ord som kundeservice og vendinger som "følg med i fejlretningen", når I har en generel fejl, der nu har varet i over et døgn, og I har den samme intetsigende melding stående på jeres hjemmeside, og der ikke engang er angivet nogen form for tidshorisont på, hvornår problemet ventes løst. Kan man gøre det ringere?

Når TDC nu ikke selv vil melde noget ud, kan jeg fortælle, at det nu har givet resultat hos mig at genstarte systemet. 

her til morgen siger min boks "Konto ikke tilgængelig" DK: Der er systemfejl hos din TV udbyder.....

(jeg nulstillede boksen i går, da genstarterne ikke virkede)

Nu er det over 24 timer siden tv gik ned

man får vel tilbage betalt de dage/timer man ikke kan se tv.

genstartede lige for 50. gang og nu virker både tv og gamle optagelser Glad humørikon

Her er nu "sort" skærm - i stedet for skærm med TDC logo. Var så "dum" at slukke for boxen i går (det er jo det "normale" problemløsnings svar) så først senere, at det var "forbudt". Det underlige er, at vi har 2 andre boxe (i 2 andre rum) - der virker TV/film osv. Så, det må jo være den enkelte box der er problemet. Syntes TDC burde være mere "nøjagtig" med at opdatere status. Deres tider holder ikke helt ......

Jeg har lige talt med TDC/support.

Fejlen skulle være rettet. Følgende skulle gøres, hvis ikke TV/film osv allerede fungerer:

SLUK TV BOKSEN

GENSTART MODEM (internetforbindelsen)

TÆND TV BOKSEN - der kan gå op til 7 minutter inden den er helt klar

Så skulle det hele køre igen.

Jeg er en af dem der slukker for både modem og boks, da jeg ikke gider betale for standbystrøm, når tv'et ikke er i brug. Det resulterede så i 2 dage, uden tv da boksen ikke ville genstarte. Hvilket i og for sig, ikke gjorde så meget. Så kørte jeg bare en laaang tur på MC'en Glad humørikon Men jeg forventer da en økonomisk kompensation, for de 2 dage, uden adgang til Tv.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Til info - hvis I ikke har set det her:

https://www.facebook.com/tdc/videos/vb.122386617773431/1072156549463095/?type=2&theater

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P