Spørgsmål

TDC STB-2313 problemer

• Udforsker
  • 12 kommentarer
Efter at TDC-boksen (DSL) til flere rum af den ældgamle model Tatung STB-2313 havde været slukket, og var blevet tændt igen, sendte den godt nok billede, men ikke længere lyd, til Samsung Smart TV'et! Over chromecast og apps på TV'ets smarthub var lyden fin. En nulstilling af boksen ændrede ikke på situationen. Derefter prøvede jeg at opdatere boksen ved hjælp af metoden med at holde standby-knappen inde, samtidigt med at jeg trykkede flere gange på den røde funktionsknap på fjernbetjeningen til boksen. Resultatet var at der intet skete mht. opdatering af boksen, men at den fuldstændig mistede forbindelsen til fjernsynet! Så nu er der hverken billed eller lyd! Og boksen reagerer heller ikke længere på fjernbetjeningens tænd/sluk-knap. Dens signal-lamper lyser konstant: Standby orange, Connected grønt, Recording rødt og Power grønt. Det eneste jeg kan gøre, er at tænde og slukke for boksen. For at det ikke skulle været uprøvet, genstartede jeg alt TV-udstyr efter anvisningen på YouSee. Det ændrede heller ikke noget.
Hovedboksen har hele tiden fungeret uden problemer. Det samme har internetforbindelsen.
Det er noget trælst at måtte undvære den ene boks her i juledagene. Er der nogen der har et bud på en løsning, eller skal der mon en ny ekstra-boks til?

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +5
Hej dusejs

Jeg kan se, at du mangler svar her, og jeg håber bestemt, at du fik gang i boksen siden dit indlæg her. Godt at du have vores app og Chromecast som nødløsning.

I sådan situation, der skal boksen nok fejlmeldes til vores support, men hvis løsningen var en anden, så er du velkommen til at dele den med forummet :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)