TDC Play til TV / hjemmebiograf

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har anskaffet Samsung TV (UE42F5505)  og Samsung hjemmebiograf (HTES6200). Begge har trådløst internet indbygget (forbindelsen har jeg via TDC homeduo). - Hverken det ene eller det andet anlæg vil afspille musik som er hentet via TDC-Play? (Fejlmelding: Den fil du har valgt understøttes ikke p.t)

Bruger både Mediaplayer og / eller Allshare. - Det fremgår af mine anlægs specifikationer af de kan afspille filer i WMA format.

Nogen løsning på dette?

2 Kommentarer

Hej bentv

I det indlæg er nævnt både TVB, TDC Play, hjemmebiograf og musik. Det er mig der har flyttet det her til "TV", fordi den tråd du havde sat det i er startet for over et år siden.

Jeg har ikke en løsning til dig, men ville lige sige ang. musik i TDC 1play. Jeg ved at der stadig ligger numre med musikfiler der burde fjenes, forde de er kodet så de ikke kan afspilles. Mon det kan være grunden?

Kan andre sige noget mere fornuftigt til bentv?

Hej ... Ved ikke om det er det rette sted jeg skriver , men nu skal jeg bare ud med det !! Er så træt af at leje film en lørdag aften.. Nu er det 3 eller 4 gang , hvor filmene hakker ingen lyd og hopper et par afsnit over !! De koster tros alt 39 kr og lørdag aften kan man ikke få hjælp nogen steder !!har prøvet at genstarte op til flere gange , men intet virker !! Så hvis der er nogen der kan hjælpe lidt , vil det være perfekt ! TDC kan jo ikke, der er ikke nogen hotline på det tidspunkt !

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)