TDC fejl ved oprettelse ?

Hej. 

Jeg har benyttet mig at tdc´s kampagne så vi kan få tv, internet og telefoni derhjemme. 

Medarbejderen opretter ordren forkert, da han tror at jeg har 2 linier ind hos os hjemme. Det har vi så ikke. - Så da jeg beder om en status da jeg intet har hørt får jeg af vide at jeg ikke kan få hvad jeg har bestilt. 

Med nogle spørgsmål finder jeg så ud af at det er på grund af fejloprettelsen og beder så om at det bare bliver ændret til 1 linie bestilling. - Det kan man ikke.... Jeg skal vente 1-2 uger på at tdc kontakter mig og fortæller mig at min ordre ikke kan effektueres og hvorfor den ikke kan effektueres.... 

Nu sidder jeg så her med min bestilling (nr. 154980352) og har talt med en sød kundeservice pige der indrømmer at det er helt i skoven at hun ikke bare kan trykke på en knap og ændre det, og endnu mere i skoven at jeg ikke kan komme til at tale med nogen eller få lov at ændre den ordre TDC har oprettet forkert. 

Jeg er rystet ... nu har jeg så sendt en mail omkring problemet.... hvilket der så er 6-8 dages svar tid på... Helt ærligt..... 

En ny kunde i butikken og så behandler man den sådan..... 

Mvh 

Lars 

3 Kommentarer

Velkommen bondefangeriet! Der er desværre ikke meget at stille op...
Fejlmeld det?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa, 

Det er altid ærgerligt og beklageligt, når tingene kører af sporet fra starten. 

I dette tilfælde er der desværre blevet bestilt en ny internet-indgang i husstanden, selvom der i forvejen er en indgang, som bliver benyttet af en anden udbyder. Løsningen var fra start en overflytning af bredbånd til TDC og ikke en ny internet-indgang. 

Jeg har netop talt med en medarbejder, som har bragt orden i sagen. Den første forkerte bestillingen er hermed slettet. 

Rigtig god weekend. 

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)