Svar

TDC boksen genstarter hele tiden

• Deltager
  • 3 kommentarer
Nogen der har været ude for at Tv boksen bliver ved at genstarte?

Kunne ikke skifte kanal på fjernsynet og valgte så at slukke boksen og genstarte og nu står den bare og kører i ring.

Har forsøgt at genstarte hele vores system: computere, tlf og tv også uden at dette hjalp på tv boksen.

icon

Bedste svar af Biritt 16 februar 2014, 07:17

Synes lige jeg vil give en opdate:

2515 jeg tænkte meget over dit link. I nat da jeg alligevel var oppe, forsøgte jeg at følge fremgangsmåden i linket bare med Tænd/Sluk knappen på forsiden (du ved den der lyser rødt ved sluk og grøn ved tænd)

Hver gang der var - - : - - på skærmen trykkede jeg på tasten, efter nogle forsøg fik jeg meddelelsen:

Leder efter Server

Derefter begyndte boksen at Downloade, det kunne jeg ikke få den til i aftes med den knap bagpå.

Da boksen var færdig med at downloade efter ca 5 min, genstartede den et par gang og nu virker boksen igen.

Skriver dette for det første for at takke dig 2515 for hjælpen, havde det ikke været for dig havde jeg ikke fundet løsningen. O g dernæst skriver jeg det fordi andre måske kan gøre brug af samme metode.

Fortsat god søndag til alle Glad humørikon

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej Birittt.

prøv at se link her under,det løser mange problemer.Glad humørikon

Nulstil digitalmodtagere 

Har forsøgt, men det løste desværre ikke problemet, boksen bliver stadig ved med at genstarte

Omdømme 2

hej Biritt.

det var et forsøg vær-så tror jeg der kun er en vej:kundeservice:

Ringer til dem i morgen, når deres telefoner åbner, men tak for hjælpen

Synes lige jeg vil give en opdate:

2515 jeg tænkte meget over dit link. I nat da jeg alligevel var oppe, forsøgte jeg at følge fremgangsmåden i linket bare med Tænd/Sluk knappen på forsiden (du ved den der lyser rødt ved sluk og grøn ved tænd)

Hver gang der var - - : - - på skærmen trykkede jeg på tasten, efter nogle forsøg fik jeg meddelelsen:

Leder efter Server

Derefter begyndte boksen at Downloade, det kunne jeg ikke få den til i aftes med den knap bagpå.

Da boksen var færdig med at downloade efter ca 5 min, genstartede den et par gang og nu virker boksen igen.

Skriver dette for det første for at takke dig 2515 for hjælpen, havde det ikke været for dig havde jeg ikke fundet løsningen. O g dernæst skriver jeg det fordi andre måske kan gøre brug af samme metode.

Fortsat god søndag til alle Glad humørikon

Omdømme 2

hej Biritt.

tak og i lige mådeHumørikon griner højt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)