TDC bliver slået sammen med Yousee

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej TDC

Har i nogle ideer om hvad der kommer af nye tiltag når yousee & TDC bliver slået sammen her først på efteråret...? og ved i hvornår det sker..?

4 Kommentarer

Da det er et kundeforum, kommenter jeg lige dit indlæg.

Ja det er rigtig spændende. Jeg ved ikke hvornår det sker og heller ikke i hvilket omfang. Jeg har desværre ingen krystalkugle at kikke i, men jeg har vel lov til at gætte.

Jeg tror ikke på, at det tekniske kommer til at lægges sammen. Mon ikke der er for stor afstand mellem de to teknologier, til at det kan lade sig gøre???  Om det så er den administrative del?? se det er jo ikke til at vide, men TDC er jo en virksomhed der i lighed med andre virksomheder vil bringe omkostningerne ned, så mon ikke det er der der vil ske en ændring. 

Jeg ledte lidt i pressemeddelelserne,  

Det ser ud til at jeg har gættet næsten rigtigt: Kilde  - Fandt denne udtalelse af adm direktør Carsten Dilling.

Uddrag af citat:

”Med organisationsændringerne samler vi alle call centre og online kundekontakt på tværs af koncernen med det klare mål at skabe en mere moderne og velfungerende tilgang til vores kunder.  Vi vil realisere det potentiale, der ligger i at tilbyde vores kunder mere selvbetjening, flere valgmuligheder og køb på nettet."

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

MajaH skrev:
Jeg ledte lidt i pressemeddelelserne,  

Det ser ud til at jeg har gættet næsten rigtigt: Kilde  - Fandt denne udtalelse af adm direktør Carsten Dilling.

I den pressemeddelse er Yousee ikke nævnt, er i sikre på at de to lægges sammen? Har i andre kildehenvisninger?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Her står det lidt mere at læse, artikel fra den 16. maj i Berlingske Business:

http://www.business.dk/digital/tdc-chef-vi-ruster-os-til-kamp-mod-apple-og-google

Mvh

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

iMac skrev:
Her står det lidt mere at læse, artikel fra den 16. maj i Berlingske Business:

http://www.business.dk/digital/tdc-chef-vi-ruster-os-til-kamp-mod-apple-og-google

Mvh

Tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)