Spørgsmål

Styr TV med fjernbetjening til TV-boks (Cisco)

Den vejledning er er tilgængelig stemmer ikke med hvad der sker når jeg prøver at følge den.
Efter de indledende tryk (hvor resultaterne følger vejledningen) lyser TV knappen kun kort (og blinker ikke som beskrevet), og der sker ikke yderligere.

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Fortvald

Kunne se, du manglede et svar.

Det er ikke lige noget, vi har support på, men guiden siger umiddelbart, at den skal blinke 2 gange. Jeg er lidt i tvivl, om du bruger den rette, men det er i hvert fald denne, du skal kigge på. :)

https://kundeservice.yousee.dk/tv_old/funktioner-og-brug/samme-fjernbetjening-til-tv-og-tvboks

Stefan, YouSee Forum Team
Følger vejledningen.
Ved punkt 4, blinker "tv" knappen kun en enkelt gang, og forblever derefter slukket.
Det stemmer ikke helt med vejledninger (blinker under hele proceduren).
Samme oplevelse på 2 fjernbetjeninger.
Det er fint nok der ikke er support på det, kan I så ikke lade være med at bruge det som salgs argument..

Jeg har forsøgt på Samsung, LG og Phillips og ingen held - og som fortvald ser det ikke ud til at guiden passer
Hej. Jeg havde samme problem med mit LG tv men fandt en løsning. Istedet for at holde tv/boks knappen nede efter jeg trykkede 001 koden, holdte jeg tv tænd/sluk knappen nede indtil tvet slukkede.
Badge
Også min ny Cisco fjernbetjening når til punk 4 i vejledningen, hvor TV-Lampen skulle blinke. Det gør den ikke. Jeg prøvede så Frigaard41's forslag med at holde TV tænd/sluk nede i stedet, men det førte heller ikke til slukning af mit Samsung TV. Så jeg har itv. opgivet....Surt, mine to gamle fjernbetjeninger virker fint.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)