Spørgsmål

Steaming uden boks og Yousee bredbånd

• Bruger
  • 6 kommentarer
Er det nogen her der ved om Yousee vil sælge deres streaming uden at man behøver at tilkøbe deres bredbånd og boks? (har fiber fra en anden udbyder). Jeg vil gerne købe en af Yousee's tv-pakker, men kun streaming-delen af pakken, kan ikke bruge deres boks eller bredbånd til noget. Teknisk kan jeg ikke se det skulle være et problem da jeg før har været kunde hos Yousee og har streamet uden problemer. Flow TV er langsomt ved at blive overhalet af streaming, så jeg tænkte at Yousee snart vil have et produkt til os der kun streamer? Er der nogen der ved noget. På forhånd tak for svar!

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kræves at der haves en TV pakke for at kunne bruge Streaming via deres App og Web TV. Der kan IKKE kun leveres Streaming.
Tak for svaret! Ved du hvorfor de ikke kun leverer streaming? Det der er mit og sikkert også andres problem er at vi har andre bredbåndsudbydere, som levere bedre og billigere bredbånd(fiber) end Yousee.
Omdømme 7
Badge +6
Streaming er et tillæg til TV levering, ikke en hovedprodukt.
Omdømme 5
Badge +2
Haren skrev:

Tak for svaret! Ved du hvorfor de ikke kun leverer streaming? Det der er mit og sikkert også andres problem er at vi har andre bredbåndsudbydere, som levere bedre og billigere bredbånd(fiber) end Yousee.

Det er ikke problemet, at du ikke har YouSee Bredbånd. Det har jeg og mange andre YouSee-kunder heller ikke. Problemet er at du ikke har YouSee kabel-tv.
Omdømme 7
Badge +6
Ja, at der haves DSL/Fiber internet fra anden udbyder, så kan der heller ikke leveres TV, som skal haves for at kunne bruge TV App/Web TV.
Hvad er grunden til det? Er det et teknisk problem? Er det politik? Er det rettigheder? Hvad er grunden til at nogen kan (coax kunder) og andre ikke kan (bredbånds kunder hos andre udbydere)?

Tak for svarene!
Omdømme 7
Badge +6
Levering af TV via DSL kræver at det er levering fra You See, og det har du jo ikke. På Kabel TV kan andre udbydere (Hyper) godt levere Bredbånd selv om TV er fra You See.
Det jeg fisker lidt efter er om der er en TDC/Yousee medarbejder på linjen som ved noget om "ren" streaming kunne bliver en mulighed i den nærmeste fremtid. Lige nu streamer jeg bare fra Viaplay, Dplay og TV2play. Plus netflix og HBO som filmkanaler. Det ville bare være lettere at f.eks. have det samlet hos Yousee. Jeg tror at der måske skal en produktudvikler hos TDC/Yousee til at svare.
Omdømme 7
Badge +6
Hvis du vil have et svar på det spørgsmål, så skal du skrive til You See, det kan gøres på deres FB væg.
Omdømme 7
Badge +4
Haren skrev:

Lige nu streamer jeg bare fra Viaplay,

Som Viaplay kunde og derved allerede er Viasat kunde, så kan du jo prøve at ringe til Viasat om der er muglighed for at få deres TV Overalt:
https://www.viasat.dk/produkter/parabol-tv/tv-overalt

Kræver godt nok også abo på en af deres parabol program pakker, men det kan jo være at man kunne lave en speciel leveringsaftale.
Omdømme 7
Badge +6
Det er næppe tilfældet der står jo: Forudsætter abonnement på Basis, Mellem eller Total
Hej Per K
Det ser ud som om at Viasat/Viaplay har et produkt jeg kan bruge: https://www.viasat.dk/produkter/parabol-tv/viasat-tv
Her tilbyder Viasat at man kan få deres TV-pakke som streaming produkt til 599 pr. md. og jeg kan bruge min egen bredbånds/fiberforbindelse. Tak for info Per K!
Omdømme 7
Badge +4
Haren skrev:

Hej Per K
Det ser ud som om at Viasat/Viaplay har et produkt jeg kan bruge: https://www.viasat.dk/produkter/parabol-tv/viasat-tv
Her tilbyder Viasat at man kan få deres TV-pakke som streaming produkt til 599 pr. md. og jeg kan bruge min egen bredbånds/fiberforbindelse. Tak for info Per K!

Det var så lidt.
Det kan tænkes at de godt vil gå med til den der, for det kan på en måde også anses som værende en total opgradering af dit allerede eksisterende Viaplay abo.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)