Svar

Starte forfra på en udsendelse i Home Trio boks

Når jeg ønsker at starte forfra i en igangværende udsendelse, kan jeg ikke spole helt tilbage. Når tilbagespolingen stopper, kan jeg kun gå 7 sekunder yderligere tilbage??
icon

Bedste svar af Stefan 10 januar 2017, 11:29

Hej Bjarne

Jeg missede desværre lige overskriften i første omgang.

Det er ikke muligt at starte en udsendelse forfra på boksen, hvis du har DSL TV. (TV via telefonstikket)

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Bjarnehvitfeld

Du mangler et svar - håber vi kan lave om på det.

Det kunne lyde som om, at du bruger spolefunktionen og ikke start forfra. Er det korrekt? Ellers håber jeg, du kan uddybe det lidt.
Det er nok spolefunktionen jeg bruger, men hvor / hvordan kommer jeg til at bruge "start forfra" ?? Kan du ikke give en anvisning.
Mvh
Bjarne
Omdømme 4
Badge +6
Hej Bjarne

Jeg missede desværre lige overskriften i første omgang.

Det er ikke muligt at starte en udsendelse forfra på boksen, hvis du har DSL TV. (TV via telefonstikket)
Hej Stefan. DSL. TV - Det er lige det jeg har. Får TV signalet via telefonstikket. Kunne derfor se Dronningens Nytårstale:D:D
Det er dårlig kundeservice:( at det ikke kan ses nogle steder og medarbejderne i YouSee butikkerne ikke ved det.
Mvh
Bjarne
Omdømme 5
Badge +4
Hej Bjarne,

Jeg vil lige bringe en nyhed, som jeg håber du kan bruge - vi er netop i gang med at opdatere vores DSL tv-bokse, så du får mulighed for at starte udsendelser forfra. Læs mere lige her:

Opdatering til DSL tv-bokse med Start Forfra :)

Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P