Svar

Start forfra-funktion

• Udforsker
  • 10 kommentarer
Jeg kan se på den seneste opdatering af min homeboks (tv boks) at det nu skulle være muligt at starte forfra på programmer (ny funktion). Jeg har Home Trio.

Jeg kan godt nok se, at der er et punkt, der hedder "start forfra" foroven i menuen, når man trykker info på et program og siger "andre tidspunkter" - men når jeg vælger "start forfra" i menuen øverst, sker der ikke noget. :?

Hvad betyder start forfra funktionen helt nøjagtig? Er det en funktion, så man kan starte forfra på f.eks. en film, hvis man skifter kanal midt i en film og ikke får det hele med? Eller hvad er det for noget?
icon

Bedste svar af Katrine 16 juni 2017, 10:16

Hej Roka

Jeg kan godt se, at jeg ikke lige har fået rettet linket til - det beklager jeg! Øverst oppe kan du vælge Start Forfra :)

Det direkte link finder du her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/saadan-bruger-du-tv-boks-cisco/forfra

Katrine, YouSee Forum Team

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Det er hverken mere eller mindre end det som det kaldes. Så Start forfra er lige precis start forfra.
LOL okay. 😂 Det var også det mest nærliggende. 🙄 Men i så tilfælde kan jeg ikke få det til at fungere. 🤔
Omdømme 3
Badge +4
Hej Roka

Har du fået det til at virke siden? :)

Det er ikke alle udsendelser det virker på, men hvis markeringen er der, ja så skulle du gerne kunne gøre det. Prøv evt. at genstarte dit udstyr.

Du kan starte forfra på OK-knappen også.
Hej Kasper - nej, det virker ikke. Jeg trykker på Programinformation - Andre tidspunkter - Start forfra og vælger det program, der er igang når forslagene kommer frem men der sker ikke andet end at programmet fortsætter der, hvor det er. 🤔 Jeg har genstartet tv-boksen uden resultat.

Hvordan kan jeg starte forfra med ok knappen?
Badge
Hej Roka

Jeg har fundet en guide frem til dig, som muligvis kan hjælpe dig videre :)

Du finder guiden her

Hej Katrine - tak for dit svar. 😄 Den guide du foreslår, handler om spol og optag... de funktioner har jeg ikke problemer med, de fungerer fint. 🤔 Det er kun start forfra funktionen, der ikke gør som den burde. (Når det er sagt, er det heller ikke den store ulykke, hvis jeg ikke får det til at virke, for mange programmer kan ses i TV arkivet). 😎
Badge
Hej Roka

Jeg kan godt se, at jeg ikke lige har fået rettet linket til - det beklager jeg! Øverst oppe kan du vælge Start Forfra :)

Det direkte link finder du her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/saadan-bruger-du-tv-boks-cisco/forfra

Hej Katrine -

Mange tak for linket - det forklarer vist sagen. De programmer, jeg har prøvet har nok ikke haft mulighed for at starte forfra (jeg kan ikke huske, at jeg har set det lille start-forfra symbol i TV guiden....) Jeg vil holde øje med det fremover.
Katrine - kan problemet skyldes, at jeg har en tv-boks af ældre dato? Den er omkring 3 år gammel og ligner ikke helt den på billedet. I min programoversigt kan jeg nemlig ikke se start-forfra symbolet nogen steder... 🤔
Badge
Hej Roka

Det kan være fordi, at din TV-boks ikke er fuldt opdateret :)

Du må derfor meget gerne prøve, at nulstille din TV-boks, så skulle den nemlig gerne blive opdateret. Du kan se hvordan du nulstiller den http://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/nulstil-din-tv_boks

Der er et problem mht. Den nye funktion "Star forfra"

Hvis jeg nu starter en film forfra og ser halvdelen af filmen og så vælger at pause den mens jeg lige laver en kop kaffe, så går der ca 5 min, og så starter filmen af sig selv uden jeg gør noget. Problemet er så at den starter hvor den er kommet til i "live" udsendelsen og ikke hvor jeg var nået til.
Og spole kan man ikke.
Der må være et eller andet der skal ændres.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)