Spole/lange indlæg i arkiv

• Deltager
  • 0 kommentarer
I dag har jeg forsøgt at se et to-timers program i arkiv. For det første er det vildt irriterende (men måske forståeligt), at man ikke kan spole i nogle af arkiv-programmerne. Jeg havde dog set den første time af programmet, hvorfor jeg var nødt til at se den første time igen. Trist humørikon

Da der manglede 25 minutter af programmet gik arkiv lige pludselig ud af sig selv. Hvis jeg ville se slutningen af programmet er jeg derfor nødt til at se 1,5 timers tv program igen (hvoraf jeg allerede har set den ene time to gange...). 

Jeg mangler funktionen fortsæt i stedet for at skulle starte forfra hver gang. Det er desværre ikke første gang jeg oplever at programmet... Live eller arkiv stopper pludselig. Det er til at leve med hvis man bare kunne starte forfra.

jeg har nu måttet Google mig til slutningen for jeg orker bare ikke 3. Gang Blinkende humørikon

vh

lisbu

1 Kommentar

Ring til kundeservice, de kan hjælpe dig. Nej.....vent lidt! Det har jeg jo selv gjort og fik 2 forskellige svar:

Svar 1: "Det har vi aaaaaaaldriiiiiig hørt om før"

Svar 2: "Ja, det er en kendt generel fejl. 

"Men bare rolig lille TDC-kunde. Vi vil gerne snakke med dig, og vi vil også gerne have dine penge. Men hjælpe dig - det kan vi ikke. Vi skal jo også have tid til at sælge vores dyre, ustabile produkt til andre uvidende stakler!" 

"Men du kan jo prøve at slukke for din boks i 7-8 timer, så virker det nok igen når du tænder den. Ikke....." 

" Ha, ha......he,he,he,he......ha..ha...haaaaaaa......haaaa......HA!!!!"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P