Spørgsmål

Spørgsmål/Svar

Hej

Efter jeg har tilmeldt mig Yousee forum har jeg erfaret at der er flere spørgsmål end svar her i forummet og hvis man er kritisk over for Yousee er det da helt galt, gad vide hvorfor det forholder sig sådan?

/Telefonmontøren

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +4
Hej Telefonmontøren,

Velkommen til forum!

YouSee Forum er et sted for YouSee-kunder, hvor du som bruger kan debattere, stille spørgsmål eller søge hjælp hos andre brugere.

Hvis du oplever et generelt problem eller har en klage, så tager vi den meget gerne med videre - vi følger hele tiden med, og hjælper til så meget vi kan, men i bund og grund er dette "brugernes sted", så de skal naturligvis have en chance for at hjælpe inden vi træder til (hvis vi skal hjælpe dig). Du skal dog være opmærksom på, at Forum er offentligt , så hvis du skal have personlig betjening fra en YouSee medarbejder, så skal du tage direkte kontakt til os :)

Er der noget du skal have hjælp til? :)

Vh
Ja og så forholder det sig også tit, at kunder der GIDER svare, ikke får en tilbagemelding. Og hvorfor skulle alm. kunder, så ulejlige sig med at komme med gode råd???

Har man et proplem, er det vel almindelig høflighed at give en tilbagemelding om man kunne bruge svaret eller ikke.

https://forum.yousee.dk/stil-sporgsmal-52/reset-password-til-servere-98737/index1.html#post105930
Hej Telefonmontøren

Er du tilfreds med Nikolajs svar, må du godt klikke på bedste svar. Hvis du ikke er tilfreds eller har en anden mening om det han og jeg har skrevet, er du velkommen til at give en tilbagemelding.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)