Software opdatering giver problemer med multiroom.....!


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Vi abonnerer på multiroom, men efter den nye software opdatering fungerer multi room ikke længere.

Vi har to rum: rum 1 og rum 2.

- problemet er at vores wifi router i rum 1 (stue) lukker helt ned så vi er nødt til at trække stikket ud af wifi boksen for at aktivere den til at se tv, efter vi har brugt rum 2.
I rum 2 ( værelse) bliver boksen her afbrudt når der har været streamet i rum 1. Vi skal tænde boksen igen og det starter op helt forfra med opdatering af boksen.

Hvorfor skal vi betale 69 kr for multiroom når lortet ikke virker ?

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej gzau

Kunne se, du manglede et svar.

Selv efter en opdatering skal det selvfølgelig fungere korrekt. Umiddelbart kunne det lyde som om, at enhederne her ikke snakker ordentligt sammen, og derfor vil jeg høre, om du kan prøve at give hele tv-systemet et genstart som vist her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/genstart-yousee-tv-udstyr

Hvis det ikke hjælper, lyder det umiddelbart som noget, der skal fejlmeldes hos vores support, så vi kan finde en løsning.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)