Svar

Småsyg receiver i HomeTrio

Jeg har i flere år - med tilfredshed - anvendt HomeTrio.

I det sidste halve år har (hoved)digitalmodtageren voldt problemer (jeg har også multiroom).

Hvis den ikke har været startet nogle dage, skal hele systemet med sikkerhed genstartes. Den viser ikke (korrekt) klokkeslæt ved opstart og TV'et viser fejlmelding 003. I flere tilfælde har den heller ikke optaget planlagte programmer, hvilket naturligvis kan være ret skuffende.

Der er ikke noget galt med multiboksen eller forbindelserne, da multiroom (den lille boks i køkkenet) altid virker.

Det går som oftest i orden og recieveren kommer op med korrekt klokkeslæt efter een genstart, men i går prøvede jeg et utal af gange. Først dagen efter lykkedes det at få recieveren til at virke.

Måske er den ved at være for gammel og trænger til udskiftning?

mvh Søren

icon

Bedste svar af Ludden 5 november 2013, 08:50

Hej Tigerdyr.

Mange tak! Har ikke meget forstand på det og det er selvfølgeli irriterende, at man ikke kan se TV, hver gang systemet ikke har været i gang i nogle dage - og - at de TV-serier min kone følger med i, IKKE er blevet optaget. Jeg fejlmelder - og tråden kan lukkes, medmindre der er andre som har gode råd?

Mvh Ludden Overrasket humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Klokken mener jeg den modtager fra roteren når den genstarter.. så det lyder som en udskitning... ring og fejlmelde den og TDC sender formendelig bare en ny boks og en kasse som du kan sende den gamle tilbage i...

Hej Tigerdyr.

Mange tak! Har ikke meget forstand på det og det er selvfølgeli irriterende, at man ikke kan se TV, hver gang systemet ikke har været i gang i nogle dage - og - at de TV-serier min kone følger med i, IKKE er blevet optaget. Jeg fejlmelder - og tråden kan lukkes, medmindre der er andre som har gode råd?

Mvh Ludden Overrasket humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P