Små lydudfald

Er der nogens om erfaring med at når man ser specielt tegnefilm, men også i visse reklamer og "almindelig" udseendelser, at der forkommer små, 1-2 sekunders, lydudfald jævnligt?  Det  er virkelig irriterende.

Jeg har et Samsung fjernsen med et Sony soundbar koblet til, og generelt fungerer det fint, lige bortset fra ovennævnte.

Nogen gode ideer?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Towerfalcon

Der skal helst ikke være lydudfald, og jeg har et par ting, du kan prøve af, der potentielt kan løse det eller hjælpe med at finde frem til årsagen.

Jeg går ud fra, at du har TDC TV, når du stiller spørgsmålet her. Derfor vil jeg i første omgang høre, hvornår du sidst har genstartet TV-boksen. Hvis det er et stykke tid siden, vil jeg foreslå dig at prøve med det først. Hvordan kan du se her: Genstart dit TDC TV-udstyr

Hjælper det ikke på det, skal du have fundet ud af, om det er TV-systemet, den er gal med eller lydsystemet. Den nemmeste måde at gøre det på er, at køre lyden ud direkte gennem TV'ets egne højtalere - dvs. fjerne soundbaren for en stund. Spiller det fint der, kunne det godt være et problem mellem soundbaren og dit TV. Er problemet det samme, kunne det meget vel være en fejl på TV-signalet, og så skal det muligvis fejlmeldes.

Det kan du gøre hos vores hotline, og de kan fanges her: Kontakt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P