Spørgsmål

Skift af netværk på tv boks

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har installeret en wifi extender og skal nu have tv boksen til at fange det nye netværk, som extenderen opretter, men tv boksen går hele tiden på det oprindelige netværk (som hele tiden taber forbindelsen). Nogen som ved hvordan man får adgang til at skifte netværk på tv boksen? Har prøvet at nulstille boksen, men ved opstart fanger den gammelt netværk igen.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Fejl.
Hvad mener du med fejl?

I menuen på TV Boksen er der heller ikke mulighed for at vælge netværk..
Omdømme 7
Badge +7
Min fejl. Jeg misforstod dit indlæg. Og da man ikke kan slette indlæg rettede jeg det indtastede til "Fejl".
Omdømme 7
Badge +6
Nu skriver du ikke hvilken boks, er det Humaxen, så Menu/Netværk/Find nyt netværk. Så skulle den finde navnet på extenderen, og så indtaster du koden dertil.
Min boks er en Cisco og når jeg går ind i menuen, kan jeg ikke vælge netværk??
Omdømme 7
Badge +6
OK, husk at være mere precis med spørgsmål, så der vides hvad der haves, der er også en kategori til TV via DSL, så vides det straks hvilken platform det drejer sig om.
Omdømme 5
Badge +5
Hej plamme

Fik du løst udfordringen her? :)

Husk at hovedboksen kan kun gå på med kabel. Multiroom-boks kan gå på WiFi. Så spørgsmålet er til at starte med hvilken type du forsøger at få på WiFi? :)

Ps. jeg har lige rykket dit indlæg til DSL sektionen.
Nej, den er ikke løst endnu.
Det er ikke hovedboksen, men en af multirumsboksene og mit problem er, at den går på det netværk den første gang er sat op til og jeg skal have den til at fange det nye netværk, som extenderen laver.
Omdømme 5
Badge +5
Hej plamme

Det kan godt være at du skal ud i at nulstille boksen og sætte den helt op på ny. Ellers kontakt os gerne i support på tlf. 70704040 hvis det ikke leder dig videre og såfremt, at der ikke er en anden bruger der kan byde ind med erfaring.

Kasper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P