Signalet kommer og går! Tv

Mit signal på tv forsvinder ind imellem, nogle dage utrolig ofte (mindre end 3min imellem). Det kommer igen kort efter (10sek ca), men det er utrolig frustrerende! Jeg har genstartet homebox, men uden nogen ændring. Vi har kun et tv, og samtidig oplever vi IKKE udsving på nettet, når vi er online på pc/iPad.
HJÆLP!

3 Kommentarer

Jeg har nøjagtig samme problem-signalet "fryser" i 10-15 sekunder og kommer så igen. Når jeg er heldig har jeg billede i 1-2 min. så fryser billedet igen-meget irriterende.

Jeg har fuld internet uden problemer på trods af denne fejl. Problemet er at hotline ikke er tilgængelig efter kl. 16:00 i weekenden, så hvem kontakter man efter kl. 16:00? Der er ikke henvist andre telefonnumre end det der er anført på jeres hjemmeside 70703030! I er dyre nok med jeres pakkeløsninger-men i har mange problemer med kvaliteten.

Noget kunne tyde på at sinalet er svagt, så jeg vil mene at man skulle kontakte sin udbyder og

informere om problemmet så tror jeg at de finder ud af vad det skyldes, og da man har prøvet at

genstarte sin router og det tilsyneladende ikke virker optimalt,  så kontakt udbyderen håber det vil

hjælpe venligst HC21. Glad humørikon

TV og internet deler upload og hvis du bruger meget af din upload til feks backup, kan tv forbindelsen mangle upload og så kan der forekomme udfald på tv forbindelsen.

Det er ikke sikkert det er problemet, men det er en mulighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)