Se TV på iPad med mitTDC app?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Har altid kunne se tv på min søn ipad, men pludselig en dag stod der "ingen forbindelse, prøv igen senere" Hvad kan problemet være? Er på mit eget wi-fi

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Min computer kan også hoppe af en gang i mellem

Genstart boks og ipad så komme det (tror jeg) Blinkende humørikon

Har genstartet masse af gange, men det samme problem er der stadig:-( Radio dele virker i tdc play, men ingen kanaler er der billed på. Har to iPad, den ene virker den anden gør ikke
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder godt nok mærkeligt. Har du prøvet at slette app og hente den igen. Virker på en ipad her.. Men der jo også kun en Blinkende humørikon
Ja, den er slettet masse af gange og hentet igen. Andre foreslag
Ret henvendelse til TDC. Har selv brugt app'en i snart 2 år til fjernsyn og der er konstant problemer. Tror i bund og grund ikke app'en er meget værd. Læs iøvrigt denne test, hvor TDC kommer ud i bunden: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1274258458
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Cirkus_

Se Ulf' svar omkring den test host flatpanels her

/t5/Tv/HD-signal-kvalitet-BITRATE-Hvorfor-s%C3%A5-lav-tdc/td-p/76867 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8