SE tv med win8

Hvorfor kan man ikke se tv på sin laptop med win8??

Hilsen

Benny

4 Kommentarer

Hej Benny88.

Det burde man også kunne – så der må næsten ligge en fejl vi skal have rettet, et eller andet sted.

Vi har en guide, der sikrer at du får startet TDC Play ordentligt op første gang, har du haft kigget på denne: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32730 ?

Såfremt det ikke virker kan du kontakte supporten på www.tdc.dk/kontakt - eller svare tilbage her.

Med venlig hilsen

Niels

Hej igen

Kan se at TDC Ikke vil lave en APP til win8 brugere så de kan se tv på deres bærbar

så jeg håber at du måske får det lavet.

Kan læse på nettet og på facebook at kritikken er rimelig stor over dette.

Hilsen

Benny

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Benny88

Det ville da være spild af penge at udvikle en app, når man bare kan gå på internet explorer, eller chrome, eller hvad man nu bruger, og streame det man vil, som man også kan streame det under f.eks. windows 7, Da det jo allerede er udviklet software, og hjemmeside til streaming via browser. Teknisk set bruger du jo også en app til at streame dit TV, hvis du bruger Internet explorer, eller en anden browser. Glad humørikon

Ja - hvis det ikke lige var fordi man skal installere et eller andet viewer program, som jeg ikke kan få til at fungere på min pc!

Det har jo intet med en browser-løsning at gøre, hvis man skal installere et pc program ved siden af!

Skide irriterende - der er bare altid problemer med Play. Og det er jo ikke fordi TDC jo ligefrem er de billigste...

Lav nu bare den app, så jeg kan få de services, som jeg betaler for.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)