Svar

Scorpion optagelse og arkiv problemer

Hej,
Tirsdag aften bliver der sendt scorpion kl 21-22 og 22-23.
Det går fint med at optage afsnittet 21-22 men 22-23 er en umulighed. Ofte så optager den slutningen af første afsnit og stopper så.
Hvis man går ind i arkivet for at finde den i stedet så starter den kun lige op og stopper igen.
Vi har prøvet med at sætte hvert afsnit til at optage enkeltvis, serieoptagelse og endda manuel optagelse fra 2055-2310 og den chrasher stadigvæk ved afsnit to.
Vi har også prøvet kun at optage afsnit to men det ændrer ikke noget.
Vi har ikke oplevet samme problem med andre serier.

Andre der har oplevet noget lignende?
icon

Bedste svar af Radiomanden 31 august 2017, 16:11

Så er det jo DSL og ikke Kabel TV som det er postet under, kender ikke DSL boksene, så kan ikke hjælpe.
Det kan måske hjælpe at genstarte det hele, men derudover kan jeg ikke hjælpe med det system.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har lige prøvet afsnit 20 i Arkiv, her 5 minutter inde er der ikke problemer.
Men hensyn til optagelse, hvad optages der med.?
Skal ærligt indrømme at jeg ikke har prøvet det sene afsnit fra i tirsdags endnu, hverken vores optagede eller tv-arkiv versionen. Men er da glad for at høre at arkiv versionen virker.
Det er en TDC boks som blev indstalleret i slut 2015 og har ingen problemer med optagelser ellers.
Omdømme 7
Badge +6
Så er det jo DSL og ikke Kabel TV som det er postet under, kender ikke DSL boksene, så kan ikke hjælpe.
Det kan måske hjælpe at genstarte det hele, men derudover kan jeg ikke hjælpe med det system.
Havde ikke bemærket det var under kabel tv jeg havde postet. Men tak for din hjælp alligevel.
Omdømme 6
Badge +7
Hej hauerslevlottes

Jeg har rykket din tråd til det rigtige afsnit på forummet :)

Oplever du stadig udfordringer med optagelserne eller hvordan?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)