Svar

Sætte Home Trio Box til at optage via internettet

Jeg er ny på Home Trio (extra) og er i tvivl om, hvor vidt jeg via internettet kan sætte min box til at optage et program, hvis jeg har glemt det inden jeg tog hjemmefra.

Kan det lade sig gøre ?

Hvis ja, hvordan - gør man og hvad kræver det ?

Per

icon

Bedste svar af 2515 22 januar 2014, 19:54

hej Woodyard.

nu skal du hører her! hvis det er (pc) skal du være lookin-tv -når du finder den kanal du vil optage,skal du klikke på den røde knap også er det OK!!!-men hvis du bruger eksv.(ipad)går du ind under tv-finder kanalen og trykker opt.så er det ok! sådan gør jeg,da jeg en gang sad i sommerhus- og det hele var opt. da vi var hjemme !!! men husk at du kan kun opt. de kanaler du har ambo. påBlinkende humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det kan du godt Meget glad humørikon

Log ind på play.tdc.dk

Vælge tv.

Vælg tv guide.

Find det progarm du vil optage.

Tryk på progammet.

Så popper en menu op hvor du vælger hvordan du vil optage det pågælende program...

Tak for opskriften.

Der kommer imidlertid ikke nogen menu op med valgmuligheder for optagelse, men blot en beskrivelse af programmet jeg klikker på.

Måske kan det hænge sammen med at Home Trio boxen p.t. ikke er tilskuttet netværket /da TDC er ved at flytte min linje til en anden central) ???

Per

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja det kan være..

På min under beskrivelsen er der muglighed for at vælge..

Gem på disk til den er fylt...

Serie optagelse osv...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej Woodyard.

nu skal du hører her! hvis det er (pc) skal du være lookin-tv -når du finder den kanal du vil optage,skal du klikke på den røde knap også er det OK!!!-men hvis du bruger eksv.(ipad)går du ind under tv-finder kanalen og trykker opt.så er det ok! sådan gør jeg,da jeg en gang sad i sommerhus- og det hele var opt. da vi var hjemme !!! men husk at du kan kun opt. de kanaler du har ambo. påBlinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)