Sådan får du TV 2's nye sportskanal

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 301 kommentarer
D. 09.01.2015 startede TV 2’s nye sportskanal, TV 2 Sport

Hvem kan få kanalen:

Kunder med TDC TV Viasat Stor-pakken kan se TV 2 Sport. Kanalen findes på kanal 62.

Har man TDC TV Viasat Mellem-pakken, så kan kanalen tilkøbes for 40 kr. / måneden. hos vores kundeservice på 70703030, tast 3.

Har du problemer med at se kanalen:

Kan TV 2 Sport ikke findes, så skal alt udstyr genstartes. Sluk for Homebox og dernæst sluk for TV-boksen.

Efter 1 minut tænder man Homebox igen og venter på, at den lyser grønt. Dernæst tænder man for TV-boksen, og så burde TV 2 Sport ligge i bunden af TV-guiden.

Hvis du har en favoritliste på dit TV, så skal du huske at tilføje kanalen til din liste. Du kan se i linket, hvordan det gøres: http://go.tdc.dk/fphux

16 Kommentarer

Hej Andreas.

Har gjort som du skriver sluk og genstart men stadig ingen kanal.

Synes det er pudsigt atder ikke står noget på info kanal

Hilsen   Jan

PS der er åbenbart mange ligesom jeg, bliver vippet af på telefon stor kø

Har også prøvet at genstarte flere gange uden resultat.

Har også prøvet at ringe til Hot-Line men bliver også smidt af.

Hvorfor laver man bare ikke en vejledning der virker og så lægger den på side her..... det ville være god kundeservice.....

BjarneA

Kundeservice det er et ukendt begreb for tdc.

Da jeg skiftede til hometrio var der ikke alle de gode ting TDC ville gøre og det passede lige til installationen var færdig så er det næsten umuligt at komme i forbindelse med dem.

Men jeg vælter i sportskanaler så det går nok

Hilsen  Jan

Ja , og så har man jo lukket på 70703030 weekend 

Så er der ikke nogen mulighed for at tilkøbe TV2 sport før end på mandag

Ja, det har da godt nok ikke været helt let, det med at få TV2 Sport til at fungere - men nu lykkedes det endelig for mig efter Andreas' anvisning - I skal bare lige huske, at tv-boksen skal slukkes bagpå, ikke bare med fjernbetjeningen - det gjorde jeg nemlig først et par gange, uden resultat. Men da jeg slukkede både Hometrioboksen bagpå og boksen under tvet bagpå, og så tændte først for Home Trio-boksen (og ventede på at lyset med @ var stabilt) og så tændte for tv og tv-boksen bagpå igen, så skete der noget. Først de tre prikker, lidt efter TDC - og så kom tv-billedet, ja så havde jeg sørme TV2 Sport på kanal 62. Endelig langt om længe, tør man måske sige. Håber det også lykkes for nogle af jer andre Meget glad humørikon

Hilsen Laila 

Nulstilling af boxen: http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=p_help_tv_dm_nul

En kunde har skrevet et opslag på TDC-facebook, efter telefonisk kontakt til TDC. 

(Jeg har forsøgt at få nedenstående oplysning bekræftet, men det er ikke lykkedes.)

Kunden fortæller:

Den "gamle" pakke, hvor kunder stadig ikke kan se tv2 sport. skal opgraderes før kanalen kan ses, hvilket kun kan ske ved at man ringer til TDC og får det gjort. Det vil så virke fra d. 15-1

Jeg ved ikke om den oplysning gælder for alle!

Ny officiel hjælpeside på TDC:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=34670

Hej Andreas.

Måske er dette en forkert tråd - Mit spørgsmål er hvorledes man får TV2 sport på TDC play.

Jeg har en Viasat mellem pakke, har købt og fået leveret TV2 sport, og kan også se kanalen på TV.

Men den optræder ikke blandt mine kanaler på TDC play.

Jeg har forsøgt med: 1) lukke app-en ned på Ipad, logge af/på på app-en, Slukke helt/starte op for Ipad samt afinstallere/geninstallere app-en.

Går jeg på TDC play via PC optræder den nye kanal blandt mine kanaler.

Gode ideer til løsning?

Har prøvet med at slukke på bag på boks, men der sker stadig ikke noget. er kommet igennem på tl og er nu nummer 16 i køen!!!! men det går hurtigt

Hilsen  Jan

har talt med TDChjælp og har kun mellem pakke MEN jeg kan se alle kanaler i stor pakke + viasat Overrasket humørikon

Skal kontakte salg i morgen og få de samme kanaler + TV2sport billigere fik jeg at videMeget glad humørikon

Så det gør jeg

Har også forsøgt mig , men kan heller ikke finde kanalen 

Sætter et link til et indlæg skrevet af en kunde der har fået oplyst af kundeservice at TDC Home Trio ikke har tv2sport 

se indlæg her.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

TV 2 Sport er kun med i TDC TV Viasat Stor-pakken. 

Det vil sige, at hvis man har den gamle Hometrio-løsning med tilkøb af Viasat-pakken, så skal abonnementet konverteres til TDC TV Viasat Stor. I kan læse mere om kanalen i vedhæftet link: 

http://go.tdc.dk/ifecr

Er der tvivl om, hvilket abonnement man har i TDC, så skal man kontakte vores kundeservice. 

Det er også muligt, at tilkøbe TV 2 Sport for 40 kr. / måneden, hvis man har en mindre TV-pakke. Vores TV-pakker findes i vedhæftet link:

http://privat.tdc.dk/tv/

TV 2 Sport er med i TDC Play, vi har testet det, og det virker. 

Hej Andreas .
Jeg har skrevet indlæg nummer ni i denne tråd.
Skulle hilse at sige at det ikke virker hos mig.
Har ipad2 med nyeste ios og nyeste version af app-en
Hvad har du tryllet med, når du kan sige at det virker?
Omdømme 1

Når du er under TV-kanaler på din iPad, så skal du trykke 'vis alle', som er øverst til højre. 

Når du har trykket på den, så kommer alle TV-kanalerne frem, inklusiv TV 2 Sport, og så burde den være at finde. 

Hej Andreas.

Den eneste "vis alle" har jeg under "Mest sete lige nu", og her kan jeg desværre ikke finde TV2 sport.

Tror du forskellen din og min ipad imellem kan ligge i, at du har en viasat stor pakke, og jeg har en mellem pakke med tilkøb af TV" sport ?

Mvh

John

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)