Rødt kryds på tv det 3. tv

Har netop i dag fået installeret TDC tv i tre rum. Den trådede instillation klarede TDC montør. I øvrigt en meget fin fyr!

Den første instillation af trådløs multurum,. som jeg selv installerede kørte lige efter bogen, og der kom fine billeder.

Det 2. trådløse tv kommer frem med et stillestående tandhjul, hvorefter der kommer et rødt kryds i midten af skærmen. 

På digitalmodtageren står lampe nr 1 og 3 herefter og blinker. Har genstartet digitalmodtager og trådløs enhed adskillige gange uden held.

Hvad gør jeg?

Kjeld

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej efterlønner

Det er sikkert din digitale modtager der er i stykker, det skal du fejlmelde, så får du en anden boks, jeg har selv prøvet det og genstartede jeg ved ikke hvor mange gange.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Efterlønner.

En "almindelig" genstart hjælper ofte intet.

Prøv at tvinge boksen til at indlæse software.Se hvordan:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32566

Læg især mærke til trin 2+3.

Hilsen Trumle.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er vigtigt at du husker at den modtager du fik i en kasse for sig selv IKKE kender modtageren der står ved din homebox. På den trykker du på den hvide wps knap bag på og gør det samme inde ved routeren på den lille sorte box. Når du får et antenne symbol tændt på den box der er ved dit ekstra tv er du klar til at starte din multiroombox op.

mvh

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)