Spørgsmål

Program optaget ikke, selvom den skriver "programmet er allerede sat til optagelse"

Normalt er der en rød cirket ved programmer der er sat til optagelse, men ofte er der ingen (selvom den sat til optagelse!). Hvis jeg vælger at få et program optaget fortælles ofte at "programmet er allerede sat til optagelse". MEN nogle gange er den alligevel IKKE optaget og det er MEGET irriterende!!
Hvad er årsagen?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej KarstenSG

Jeg kan se at du mangler svar her og jeg vil gerne høre nærmere.

Fortæl gerne hvilken boks der er tale om og hvordan du programmerer den planlagte optagelse. Det kan nemlig også ske via app'en, hvis du ar Cisco tv-boks via telefonstik.
Undskyld det sene svar. Se vedhæftede billede. Den har været slukket/tændt, med forsøg på optagelse med YouSee fjernbetjening til TV, resulterer ofte ingen optagelse, info om 'er allerede sat til optagelse' (hvilket den så ikke gør), ingen røde markeringer, selvom den er sat til optagelse!! Meget frustrerende!!
Og sidst men ikke mindst (og dette har jeg indsendt en klage på) , er alle optagelser før medio maj forsvundet!!

Omdømme 5
Badge +5
Hej KarstenSG

Helt ok :)

Der har ikke været andre bud siden sidst kan jeg se, men prøv eventuelt at nulstil boksen og ellers kontakt vores support, så vi evt. kan ombytte boksen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)