Spørgsmål

Problemer med TV arkiv

• Deltager
  • 2 kommentarer
Så er den gal igen... Jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg igen få fejl 503 på TV arkiv. Jeg oplever jeg stadig en gang imellem og det hjælper hverken at genopstarte TV boks eller router... Synes virkelig at det sker for ofte... Iaften 8/2 siden kl 20 og stadig det samme på trods af flere genopstart. Især i betragtning at jeg betaler ca 900 dkk/måned for bredbåndsTV + IP fasttlf... Kan Yousee sørge for at arkiv service fungerer bedre !
På forhånd tak.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Yousee deltager ikke så meget i dette kunde-til-kunde-forum. Har du prøvet på tidspunkter uden for "myldretid"?
Ja det har, og efter et indlæg på FB i december ringede og undskyldte og nu skulle det være løst... det har det så været i én måned og nu er den gal igen... Er virkelig træt at betale så meget for ikke at kunne bruge det vigtigste... Jeg ser mere i arkiv end på direkte TV... Derfor er det ret irriterende...
Køber snart chromcast eller apple TV så virker det, da det på Ipad eller PC godt virker... Det er kun på DSL web TV der er gal !
Omdømme 7
Badge +7
Er din forbindelse ellers stabil og hurtigt nok? (der kræves vist minimum 8 Mbit for at se en high definitions kanal).
Ja der plejer ikke at være problemer det er den stærkeste Yousee internet forbindelse uden fiber...som jeg ikke kan få endnu... Mener den er 10 MBit
Omdømme 7
Badge +7
Du kan teste hastigheden på f.eks. https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/hastighedstest

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)