Problemer med musik appen


Hej - Er der nogen der ligesom jeg har fået problemer med at afspille musik på TV? Problemet er startet efter Yousee overtog driften. Jeg kan godt åbne appen, men når jeg vil afspille et nummer får jeg følgende fejl meddelelse: "FEJL: Vi oplever i øjeblikket periodiske problemer med afvikling af musik, sket det for dig, så kan en genstart af musik appen løse problemet".

Jeg har prøvet at genstarte appen, men uden resultat. Er der nogen der har haft samme problem og hvordan har I i så fald løst problemet?

2 Kommentarer

hej, jeg har samme problem, prøvede hele dagen fredag, at komme igennem til dem, men var nr 31 i køen.. dårlig service

Hej .... Jeg kan ikke afspille musik på app i Tv ...... Har prøvet genstart op til flere gange :( Har ikke kunnet afspille i over en måned ..... Træls. Håber i kan tjekke min forbindelse , se om der er fejl . :?:?:?

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)