Svar

plusabonnement

• Deltager
  • 0 kommentarer
Den nyeste TDC reklame siger, at optage, spole og pause-funktionen altid følger med et tv-abonnement hos TDC, Jeg betaler 99 kr. pr. md i plusabonnement for samme service, som åbenbart er blevet gratis for nye kunder????

Er der noget jeg misforstår, eller bliver jeg r..rendt????

icon

Bedste svar af tussee 18 april 2015, 22:47

Ja du bliver r..rendt - Nej du har ikke misforstået. TDC burde bare fjerne de 99,- men gør det kun hvis folk ringer ind for at få det slettet.

Forestil dig at bare 10.000 kunder glemmer at ringe ind og afbestille det. så giver det lige 99.000,- ekstra pr. månedeller godt en million om året.

Det ville da være dumt af TDC at gå glip af de penge ved at yde den service som de burde.

I øvrigt er jeg sikker på at dere er flere end 10.000 som glemmer at ringe ind.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej ht1305

Jeg har oprettet en anden tråd, der netop giver svar på det. Den finder du her: Ændring af TDC TV pakker (Februar 2015)

/Stefan

Ja du bliver r..rendt - Nej du har ikke misforstået. TDC burde bare fjerne de 99,- men gør det kun hvis folk ringer ind for at få det slettet.

Forestil dig at bare 10.000 kunder glemmer at ringe ind og afbestille det. så giver det lige 99.000,- ekstra pr. månedeller godt en million om året.

Det ville da være dumt af TDC at gå glip af de penge ved at yde den service som de burde.

tussee skrev:

Hej tusse

Som du kan se har jeg forandret din overskrift. 

Jeg synes du skal forandre dit sidste indlæg til denne overskrift og så skal du ud for det indlæg, klikke på knappen Accepteret som løsning på din tråd. Så opnår du, at dit indlæg kommer frem i boxen på forsiden af løste tråde, og så får andre kunder meget nemmere øje på det indlægn hvor du anbefaler kunder at ringe ind.  

TDC har fået domme for at ringe uopfordret til kunder og de må ganske enkelt ikke lave om i kunders abonnement uden samtykke.   Ved du om der er sendt email ud til tv kunder om de nye regler?   

Nå men du kan hjælpe andre kunder ved at gøre dit indlæg mere synlig, som løst tråd.  Glad humørikon

Jeg er ganske sikker på at jeres kunder ikke melder jer for at gøre deres abonnement billigere... som I burde.

I stedet vælger I at lade som om ingenting er sket, og håber at færrest muligt lægger mærke til det og ringer ind for at få det fjernet.

Det er samme forretningsgang som I har kørt med længe, og som hele branchen er kendt for at gørebrug af.

et andet eksempel:
At sende ekstra gratis mobil abonnementer med kunderne uden at de er klar over det (2011), og så ændre gratis abbonementet først til kr.19,- (2013) og derefter til kr. 29,- (2014) (Igen i gåb om at folk ikke finder ud af det)

Jeg synes bare at det ville klæde TDC at tage ansvar for kunden, (som en af jeres kæpheste vistnok lyder)

Hej tussee

Som du kan læse i min signatur , er jeg kunde hos yousee, og jeg svarer dig helt privat og har  intet med tdc's arbejdsgange at gøre. Jeg forstår derfor ikke helt at du skriver Jeres flere gange, når det er mig der har svaret dig sidst i tråden. Overrasket humørikon 

Som jeg allerede har gjort dig opmærksom på, er det ikke tilladt for TDC at kontakte kunderne med tilbud omat forandre kunders abonnemet.  Du kan læse denne artikel fra idag, hvis du ikke  tror på mig.

TDC A/S politianmeldt

At jeg så synes, at de tre eksempeler er lige til klodshans, kommer jo ikke sagen ved. Men jeg synes da godt nok at der er nogle kunder, som er nogle værre brokkehoveder.  Jeg tror nemlig på, at en kunde har sagt noget i en butik, at en anden har givet samtykke vedrørende noget kanal omlægning. Den madamme der ikke anderkender sin mands samtykke, er da også langt ude.  Man snakker da sammen når man er mand og kone???? Nå men det viser jo blot hvor forsigtig TDC og andre firmaer skal være, med at kontakte kunderne.  

I stedet for at være sur på TDC, der IKKE kontakter dig (og andre), synes jeg du skal skynde dig at give din tilladelse til, at TDC  må ringe dig op.   OG jeg vil stærkt anbefalle at alle andre også giver deres samtykke.  Det kan måske betale sig rent økonomisk i den sidste ende. 

Få bedre rådgivning.

De behøver ikke kontakte mig. De skal bare ændre prisen på Plus abonnement til 0,- i deres database.
Let og enkelt - og fuldt lovligt fordi de på den måde kan nøjes med at sende brev eller mail med prisændring til deres kunder. Præcist som vi får (og de har pligt til) når priserne stiger en gang om året. På den måde er det ikke en abonnementsændring, som de behøver tilladelse til at lave....

Hvor der er vilje er der vej!

Hej

Dette er et kunde forum og allle der skriver her er anonyme. 

Og som du kan læse i  forum's Velkomsttråd er dette ikke et sted man kan få personlig hjælp hos TDC.  Derfor - Vil du have det rettet er du nød til at ringe til kundeservice.

TDC må ikke ændre dit abonnemet uden samtykke. Det er ulovligt!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej tussee

Har du en gammel TDC TV pakke indeholder den telefoni, bredbånd og TV. 

Bestiller du en ny TDC TV pakke, får du bredbånd, TV og adgang til funktionerne optag, arkiv og Film- & Serie-pakken. Telefoni følger altså ikke med her.

Hvis vi bare lavede ændringen, ville vi være tvunget til enten at lægge telefonien ved siden af med merpris eller opsige den for dig - det gør vi ikke uden først at have snakket med dig.

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P