Plus abonnement


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har med pr. 7. September adgang til plus abonnement og dens fordele. Jeg kan spole og optage, men har ikke adgang til TDCs arkiv? Hvorfor mon?

Mvh.
Ulla Madsen

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ullalm, 

Først og fremmest vil jeg byde dig velkommen til TDC Forum Glad humørikon

Du må meget gerne prøve at gøre følgende, for det kan afhjælpe flere problemer - bl.a. periodiske problemer med TV-arkiv.

Først skal du slukke for strøm til alle TV-bokse, og derefter skal du nulstille Homeboxen. Hvordan du nulstiller den, kan du se på følgende link i andet afsnit:
http://go.tdc.dk/qyuri

Når Homeboxen er nulstillet, og internetforbindelse virker igen, kan du tænde for TV-boksene.

Jeg håber, at det gør en forskel. Hvis det ikke gør, så vil jeg anbefale dig, at du kontakter vores hotline-afdeling. Du kan se i vedhæftet link, hvordan du fanger dem: 

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt-privat

/Andreas 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)