Plus abonnement

Hej.

Har netop fundet ud af at jeg betalte for et plus abonnement og har meldt det fra, men hvad er det lige helt præcist som jeg så ikke kan nu?

Hvis jeg bruger linket som kommer frem ved søg: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_ft_plus , så kommer der en tom side.

Har TDC TV basis (TV, net og mobil) til 529,- og vil ikke smide 99,- ekstra for Plus abonnement, men hvad går jeg glip af??

7 Kommentarer

Hej. 

Du går glip af at spole, sætte på pause og optage udsendelser Glad humørikon 

Venlig hilsen
Michael

Jeg kunne godt tænke mig at vide: Er det virkelig rigtigt, at man kun kan se det program, man er i gang med at optage ? Altså, at man ikke kan se een udsendelse, imens man optager en anden? - Spørger, fordi jeg synes, det virker lidt amatøragtigt - - Har tidligere haft Viasat, hvor man sagtens kunne! - Ved I noget om det?

MichaelJensen11 skrev:
Hej. 

Du går glip af at spole, sætte på pause og optage udsendelser Glad humørikon 

Venlig hilsen
Michael

Hej bareborger
Jeg kan optage på 2 kanaler ad gangen og se noget der er optaget på samme tid
Jamen, kan du se en udsendelse i real-time, imens du optager noget andet?? - - Jeg har såvidt, jeg ved, osse Plus abonnement, og jeg kan ikke!

Hej jeg kan som sagt optage på 2 kanaler og se noget optaget på samme tid og optage på en kanal og se real time på samme tid
Det er underligt at TDC så skriver:

Alle TDC TV-pakker indeholder ...

Fri adgang til TV arkiv
Pause, spol og optag på dit tv

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints groothe har modtaget fra andre medlemmer.

Hej med jer

Det er fordi i blander tingene sammen.
Tdc tv og tdc hometrio er 2 helt forskellige tv pakker.
Har du tdc hometrio betaler du for at optage,pause,spole osv.
Har du derimod tdc tv er alt dette inkluderet i prisen.
Så når tdc skriver på deres hjemmeside at alle tv pakker indeholder pause,spole og optage så er det fuldstændig rigtigt.
Kort sagt så er tdc hometrio en forældet tv pakke.
Jeg kan kun anbefale at man konvertere til tdc tv.
Har selv gjort det og har absolut ikke fortrudt det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)