Plus?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er i tvivl... Det plejer at koste 99 kr/mdr at have plusabonnement, men nu ser det for mig ud til at abonnementet indgår for alle tdc tv kunder? Der står jo på siden for tv pakker at man kan spole, optage mv.

Mit spørgsmål er derfor, er det korrekt at jeg hvis jeg bestiller idag, automatisk får disse fordele med i min tvpakke?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej suid

Der er ændret lidt på TV-pakkernes indhold, så de ikke indeholder telefoni længere. I stedet for er det, som vi kaldte for plusabonnement, blevet en del af TV-pakken.

Du kan godt ændre til en af de nye pakker, og evt. telefoni vil så blive lagt på ved siden af.

/Stefan

Hej Stefan,

Vil det sige, at jeg ikke kan spole/optage/pause på mit abbonnement som er oprettet for længe siden? Øv! Troede lige det gjaldt alle.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej Amalie777.

nu skal du hører her-har arbejdet lidt med det,hvis du vil have det inkl.din tv pakke skal du have dit amb.lavet om og det er lidt billigere!!!!!!men så kommer telefonen oveni,så prisen bliver den samme-du ved at den kloge narrer den mindre kloge.Meget glad humørikonMeget glad humørikon

Men, så vidt jeg kan se koster min pakkeløsning 549 hvis jeg køber den nu (internet+tv basis+mobil), men jeg betaler kun 529! Så det bliver dyrere at lave mit abbonnement om, + evt. uden mobil...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej
Du er inde på noget af det rigtige,slutprisen afhænger af dit mobil amb. I mit tilfælde var det så fastnet telefon,så prisen blev den samme!!
Mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P