PLAY på TV

• Deltager
  • 1 kommentar
Hvad er grunden til at play på mit tv, ved afspilning af lister, hele tiden hopper tilbage til startnummeret.

3 Kommentarer

Det kan jeg desværre ikke lige sige- Dog synes jeg det er virkelig belastende, at skærmbilledet ikke følger det afspillede nr.
Så man kan se fx hvor langt man er på afspilningen

Men nu har mit play ikke virket en  uges tid, får en fejl 503, så mit tdc play virker slet ikke... :-(
og det tager ca 25min at komme igennem til kundeservice..så har ikke en gang gidet at ringe op for 3 gang...

Mit play virker, men det er lidt træls at en afspilningsliste stater forfra når man har lyttet til et eller to numre. Man høre jo aldrig listen til ende på den måde. Det er ikke tilfredsstillende.

Jeg oplever det samme.  

Afspillerlisten har fungeret upåklageligt indtil for 2-3 uger siden.

P.t. ligger der 37 numre på min afspillerliste, men efter 4-5 numre starter listen forfra. Så kan den måske spille 7 numre eller kun 2, hvorefter den starter med nr. 1 igen. 

Meget irriterende. 

(Og - jeg har checket, at det ikke er fordi, nogle af numrene ikke er tilgængelige via TDC. De kan godt afspilles, når man manuelt går ind og trykker på de enkelte sange). 

Kan én af TDC´s udviklere komme med en god forklaring, eller ihvertfald prøve at gå videre med problemet? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)