Spørgsmål

Pausefunktion


Pludselig får jeg meddeler "pausefunktionen er midleratidigt ikke tilgængelig. Prøv igen". Der er ikke oplysninger på YouSee driftoplysninger. Er det kun mig, der får den meddelelse eller er det et generelt problem?

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +5
Hej Oleg

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du ikke har fået svar endnu.

Hvis du stadig oplever problemer, så uddyb gerne hvilke udsendelser og kanaler som dette sker på, og også gerne om du kan optage på den :) Jo mere info des bedre! :)

Jeg har fundet et par tråde i arkivet som måske har en relation til din problemstilling og som du kan se nedenfor. Det er nok noget vi er nødt til at kigge på via teknisk support.

Relaterede tråde:

Pause funktion på ny digital modtager
Home trio box

Hvis du kunne bruge mit svar, så må du meget gerne vende tilbage og markere den som "Bedste svar", så løsningen tydeligt fremstår til glæde for andre på forum, som måtte komme herind med samme problemstilling :)

Var løsningen en anden, så må du også rigtig gerne dele denne med forummet og markere som løsning :)

God dag :)

Vh.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)