Spørgsmål

pair bonding

Er der nogen der har pair bonding og hvilken hastighed har du fået, har lige talt med en yousee medarbejder der påstår at man kan opnå maks 50 mbit fordi det er hvad man kan opnå på en enkelt ledning der sætter standarten, jeg har tv, bredbånd og gammeldags telefoni på kobber da jeg har et nødkald, jeg har den store pakke fra dengang det hed TDC, jeg har ikke mulighed for kabel tv/internet så jeg kan ikke få hurtigere internet medmindre jeg skifter til deres nye tv pakker som yousee har lavet, så kan jeg sjovt nok få pair bonding op til 95 mbit prisforskellen er 10 kr, men den samlede pris bliver 140.- dyrere hvis jeg skal skifte det hele, hvorfor glemmer yousee deres gamle TDC kunder der ikke har andre muligheder, nå jo selvfølgelig fordi yousee er et kabel tv selskab og er ligeglade med de gamle TDC kunder, jeg fik tilbudt en 95 mbit pair bonding da det var TDC den skulle jeg have sagt ja til dengang den kan ikke oprettes nu hvor yousee har fået styringen på gammeldags kobber.

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du får de samme forhold med "pair bonding" hos YouSee som du kunne få hos TDC. Hastigheden afhænger af afstand til centralen og kvalitet af kobber. "Pair bonding" vil kunne doble den mulige hastighed. For at få "pair bonding" skal der være et dobbelt trådpar i dit telefonstik, og der skal være et ledigt stik på centralen.
Ja hos TDC kunne jeg få 95 mbit og beholde alt som der er, hos yousee kan jeg få 95 mbit hvis jeg skifter tv pakke til det de udbyder nu ellers ikke, de burde lade alt være som det er nu for gamle kunder og oprette pair bonding men det vil de ikke, jeg skal skifte, jeg kan få lov til at beholde nuværende telefoni i stedet for ip telefoni, de er storsindet, men hans påstand var samtidig at pair bonding hos TDC ikke ville give 95 mbit men maks 50 mbit, jeg forstår ikke jeg skal tvinges til at skifte for at få hurtigere internet som oven i købet bliver dyrere, mindre for mere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)