Overfakturering TDC Fiber Total

Jeg har Hometrio Fiber Total og skulle koste 749,- pr. måned.

Problemet ligger i, som jeg har forstået TDC,  at når fastnet og bredbånd i mit tilfælde faktureres til arbejdsgiver, så har de ikke IT løsningen endnu, til at holde den lovede pris. Forstår ikke hvorfor firmaet bliver faktureret 399,- og jeg 668,- for TV-delen, når tingene er lovet samlet til Kr. 749,- pr.

Det er for ringe, når de tilbudte priser ikke holder, og håber i snart får løst dette IT mæssigt, og der må være mange i samme situation som jeg, der har bredbånd og fastnet betalt af arbejdsgiver.

Alle priser er ekskl. tilvalg, så derfor samlignelige.

5 Kommentarer

Har du fået svar? Jeg har også forsøgt at forstå TDC, men fik en anden forklaring... "Du kan ikke regnemed samme pris. Vi skal også have noget for administration"
Har selv haft diskussionen med dem og fik samme svar, at de ikke har IT løsningen, så nu faktureres den store pakke til mig med 896,- for TV delen og 400,- til arbejdsgiver for bredbånds- og telefondelen. I alt 450,- i overfakturering og TV delen bliver helt sikkert snart udkonkurreret, da det slet ikke er konkurrencedygtig pris !

Det er skræmmende ringe TDC!

Egentlig også interessant at TDC ikke svarer!

Kære TDC

Kan vi få et svar på denne problemstilling?

i tvinger os videre til en mere fleksibel udbyder, såfremt dette ikke forbedres.

Jeg har nu talt med en TDC sælger igen. Meldingen var, at de ikke arbejder på en løsning af dette, men bevidst fortsætter overfaktureringen når bredbåndregning sendes til arbejdsgiver og TV hjem til privaten.

Jeg oplyste, at man selvfølgelig efter 25 år som kunde havde en del forståelse, men at en TV pakke til 849,- og bredbånd/fastnet til arbejdsgiver på 399 var så stor en differende i forhold til det lovede ved overgang til fiber.

Hun oplyste, at de var kede af at denne overfakturering ikke beskrives i tilbudet. Jeg sagde, at der var grænser for hvor meget ekstra jeg ville betale for TV, og at jeg ville se på alternative udbydere. Det havde hun egentligt ikke noget at sige til, og det undrer mig at de sælgere er så sløve og uden kamp mister kunder, men vel typisk for en stor koncern i forfald. De er simpelthen ikke konkurrencedygtige.

Jeg vil helt sikkert overveje mit langvarige forhold til TDC, da der er grænser for hvor meget til grin man skal være og ser flere attraktive løsninger i markedet.

R.I.P. TDC

/Klemmensen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)