Svar

Optaget TV virker ikke på Multiroom.

Hej,

Jeg kan ikke se mine optagelser på min multiroombox. Jeg får beskeden: Listen over optaget indhold er ikke tilgængeligt. Sørg for at alle digitalmodtagere er tilsluttet netværket.

Jeg har oplevet dette problem i hvert fald en måneds tid, måske mere. I samme tidsrum, har jeg oftere og oftere også oplevet, at jeg mister forbindelse når jeg ser tv, både på hovedbox og multiroom(ofte ved kanlskift). Så har jeg måtte tænde og slukke boxene for at få billede på igen. Jeg har slukket alt og tændt igen i den rigtige rækkefølge uden resultat. Lavet en en quick reset af multiroom uden resultat. (3x sluk/tænd) Det skal siges at jeg godt kan se optagelser på hovedbox.

Hvad sker der?

Hvad gør jeg?

icon

Bedste svar af J_rgenL 31 oktober 2013, 15:09

Hej RobinHat

Hvis en multiroom boks ikke kan vise optagelserne, der jo er gemt på hoved boksens harddisk, så plejer det at hjælpe at genstarte multiroom boksen. Normalt er det nok blot lige at tage strømmen et øjeblik. Du skal således ikke genstarte hoved boksen.

Omend jeg kan forstå at du har lavet disaster recovery (genstartet 3 gange), så prøv at tænde og slukke endnu en gang. Det kan jo ikke skade noget.

At dit TV signal falder ud, er straks en anden sag. Når du oplever det så ofte, skal vi have det fejlmeldt til en tekniker. Hvis genstart af multiroom boksen ikke løste problemet, så fixer han det ved samme lejlighed.

For at fejlmelde skal du kontakte TDC hotline på 70703030 - og vælge 2 i menuen.

Hilsen JørgenL

Se original

2 Kommentarer

Hej RobinHat

Hvis en multiroom boks ikke kan vise optagelserne, der jo er gemt på hoved boksens harddisk, så plejer det at hjælpe at genstarte multiroom boksen. Normalt er det nok blot lige at tage strømmen et øjeblik. Du skal således ikke genstarte hoved boksen.

Omend jeg kan forstå at du har lavet disaster recovery (genstartet 3 gange), så prøv at tænde og slukke endnu en gang. Det kan jo ikke skade noget.

At dit TV signal falder ud, er straks en anden sag. Når du oplever det så ofte, skal vi have det fejlmeldt til en tekniker. Hvis genstart af multiroom boksen ikke løste problemet, så fixer han det ved samme lejlighed.

For at fejlmelde skal du kontakte TDC hotline på 70703030 - og vælge 2 i menuen.

Hilsen JørgenL

Hej. Jeg har haft samme problem med udfald i mit tv signal. Efter 3 tekniker besøg og udskiftning af diverse kabler og bokse, ser det ud til at signalet holder, det har så også stået på i 2 mdr. Nu er problemet så at jeg ikke kan optage jeg har multiroom, og får beskeden at jeg skal tilslutte alle bokse. De er tilsluttet og og alt er forsøgt, med at tænde slukke osv. Så hvordan får jeg lige løst det? Er faktisk ret træt af alle de problemer der har været med TDC tv. Mvh. Anette

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)