Spørgsmål

Optaget indhold er væk

Jeg har mistet alt indhold af optagede udsendelser, som lå gemt på harddisken. Har ikke fået nogen advarsler eller lignende om at harddisk skulle være fuld. Andre der har været udsat for dette?

14 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +7
Hvilken boks har du?
Hej Jørn, har fuld pakke, men ved ikke hvilken boks jeg har. Har 3 bokse til 3 rum og indholdet er væk på alle 3 bokse
Omdømme 4
Badge +7
Bruger2770 skrev:

Hej Jørn, har fuld pakke, men ved ikke hvilken boks jeg har. Har 3 bokse til 3 rum og indholdet er væk på alle 3 bokse

Det er ikke muligt for mig at forsøge at hjælpe dig, hvis du ikke kan se, hvilke bokse du har.
Omdømme 4
Badge +6
Det lyder nærmere af at det er DSL og ikke kabel TV.? Der skal som Joern skriver haves flere oplysninger.
Omdømme 2
Badge +6
Jeg blander mig lige.

Har du prøvet at give hele tv-systemet et genstart og se, om det hjælper på det?

Det kan du finde hjælp til her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/genstart-yousee-tv-udstyr

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg oplever fuldstændigt samme problem sin bruger2770
Omdømme 4
Badge +7
OlsensOlsens skrev:

Jeg oplever fuldstændigt samme problem sin bruger2770

Ved du heller ikke, hvilken boks du har?
Jørn, selvfølgelig ved jeg hvilken boks jeg har.. - Cisco boks med harddisk - model ISB2231
Omdømme 4
Badge +7
Kan ikke hjælpe. Kender ikke den boks.
Omdømme 4
Badge +6
Tråden er oprettet forkert, det er DSL udstyr, men oprettet under Kabel TV, så vil der har kabel TV kan ikke svare på det, da det jo er andre enheder end vi bruger.
Her står spørgsmålet da under DSL udstyr!?
Omdømme 4
Badge +6
Så er det lige blevet flyttet af en fra Admin, det var oprettet under Kabel TV.
Omdømme 2
Badge +6
Hej

Jeg flyttede lige tråden til det rette sted, men der var nogen, der spottede det, inden jeg fik skrevet det. :)

Nu ved jeg ikke, hvor gamle optagelserne er, men jeg tænker, om det kan være den automatiske oprydning, der er gået igennem. Boksen rydder selv om, men man kan låse de enkelte optagelser, så de bliver liggende.

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg kan kun se de seneste 7 optagelser. Under systemressourcer kan jeg se at der er 33% ledig plads, så alle degamle optagelser er der tilsyneladende stadig (de resterende 67%) men de fremgår bare ikke af listen over optagelser?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)