Svar

En optagelse ses kun på multiroom?

Jeg har enn optagelse, som jeg kan se fra en multiroom modtager, men på hovedstationen med harddisken, der er den ikke synlig.

Jeg er ny bruger af TDC TV - er der en mulighed for at skjule en optagelse på én modtager, så den stadig kan ses på de andre?

icon

Bedste svar af krogsbell 29 oktober 2013, 20:31

Ja det er jo teorien - hvorfor skulle det være anderledes ;-)

Men jeg har altså observeret at en serieoptagelse af 'vild med dans afgørelsen' var noteret som 'Live fra Bremen'

Denne optagelse kunne kun ses på multiroom modtageren ikke på hovedstationen med harddisken.

Nu kom jeg så i tanke om at boksene jo er baseret på WindowsCE, så jeg slukkede for hovedboksen i et par minutter og tændte igen - herefter var udsendelsen også synlig på denne boks og poraksis stemte overens med teorien.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Krogsbell

Nej, hvis det er optaget er det tilgængelig på alle enhederne i huset. 

Men du har mulighed for at sætte børnesikring til, sådan det kræver en kode, at bruge visse funktioner og se visse kanaler.

Du kan læse en masse om vores TV og hvordan det virker her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27234 

Hvis du har brug for yderligere, eller har andre spørgsmål, er du velkommen til at skrive her igen

God fornøjelse 

Ja det er jo teorien - hvorfor skulle det være anderledes ;-)

Men jeg har altså observeret at en serieoptagelse af 'vild med dans afgørelsen' var noteret som 'Live fra Bremen'

Denne optagelse kunne kun ses på multiroom modtageren ikke på hovedstationen med harddisken.

Nu kom jeg så i tanke om at boksene jo er baseret på WindowsCE, så jeg slukkede for hovedboksen i et par minutter og tændte igen - herefter var udsendelsen også synlig på denne boks og poraksis stemte overens med teorien.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)