Optage konflikt: kanaler vi ikke længere har


  • Bruger
  • 12 kommentarer
Hej hos TDC

Vi forsøger at optage et program, men får en konflikt. Konflikten er, at vi optager Dybvaad på Zulu - men den kanal har vi ikke mere.

Vi kan vælge at "løse konflikten" nu og her. Men "Dybvaad" var sat som serie-optagelse, dermed skal vi "løse" denne konflikt hver eneste gang.

Der er også "True Detectives" som vi engang har sat som serieoptagelse på C More, den kanal har vi heller ikke længere, men konflikt opstår uanset.

Gider i lige fikse denne fejl og give en tilbagemelding, her i tråden, når det er klaret?

Venlig Hilsen Bo

TDC TV/Home trio siden 2009.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej dafojk

Et problem som det du beskriver, skal løses direkte på din digitalmodtager. hvor de "gamle" serieoptagelser på kanaler I ikke har længere, skal slettes i boksens indstillinger for planlagte serieoptagelser.
Du skulle gerne kunne slette dem ved at følge denne sti i boksens menu:
Menu/optagelser/planlagte optagelser/planlagte serieoptagelser - marker programmet og tryk "fortryd optagelse"

TDC Forum er primært et bruger-til-bruger forum, det er derfor ikke rette sted at "fejlmelde" til TDC.
Hvis det ikke lykkes at få slettet de gamle optagelser, med ovenstående "opskrift", vil jeg anbefale dig at ringe til vores support og få oprettet en fejlmelding, så vi kan hjælpe dig med at få løst problemet.

Med venlig hilsen
Gitte

Hej Gitte

Vi tester lige din forslåede løsning.

Hvis det ikke giver pote så ringer vi og fejlmelder. 

Vh

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)