Optage fra app eller tv-guide

• Deltager
  • 1 kommentar
Som TDC Trio-kunde kunne man tidligere optage tv-udsendelser eller serier fra app på telefon eller anden device eller fra nettet via tv-guiden. Ingen af delene virker, nu hvor jeg er blevet yousee-kunde.

Er optage-funktionen bevidst fjernet, eller er den midlertidigt i udu?

Venlig hilsen Torben Abildgaard

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Funktionen har mig bekendt aldrigt været til stede for Yousee kunder.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det vil den med sandsynlighed blive, da det påtænkes at Humax boksen vil få Remote Record.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints StefanK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Jeg blander mig lige her. :)

Har du DSL TV, skal denne funktion virke i både app og på web, og gør den ikke det, skal det fejlmeldes hos vores support. Hvordan du fanger dem, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt

StefanK beder mig fejlmelde ...

Support meddeler, at den manglende funktion er et generelt problem efter sammenlægningen under Yousee, og at man skam arbejder på sagen. Den manglende optagefunktion er altså allerede fejlmeldt, men den information tilflyder hverken kunder eller andre TDC/Yousee-medarbejdere.

Funktionen burde ifølge support komme til at virke igen. In spe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)