Oplevelser med Hometrio

Vi har gennem de sidste 5-6 år ca 1 gang om måneden kontaktet jeres fejlmelding for at klage over vores TV produkt. Vi har oplevet mange gange at billedet er faldet ud, eller pixeleret i voldsom grad. Vi har talt med flere teknikere, der har udtalt atder var problemer med fugt i kablerne mellem vort hus og centralen. Når vi så har klaget og fejlmeldt et antal gange, har I bare byttet vores TV-boks, og håbet på at fejlene blev afhjulpet, hvilket ikke er sket. Senest i september har vi fået udskiftet tv-boksen, nu har vi igen problemer med at boksen genstarter, hvilket en tekninker (xxxxxxx) siger er et velkendt problem med den renoverede Cisco 5030 boks. Så i morgen kommer der en tekniker og tjekker alle ledninger i vort hus, men at vi skal regne med at boksen igen skal skiftes. Problemet der er hver gang at boksen skal skiftes er at vi mister alle de programmer som vi har optaget. Dette re utroligt frustrende og virkeligt en dårlig service, at I ikke prøver på at flytte hraddisken fra den ene til den anden boks. I morgen får vi så en anden Cisco boks, så vi fortsætter formedentlig med en dårlig kvalitet. Vores klage går på, at vi efter et hav af henvendelser over 5-6 år endnu ikke har fundet en løsning på problemet, og I stadig opkræver mere end 1200 kr. om måneden for den service, eller mangel på samme som i leverer. Hver gang vi har omskiftet boksene, har vi mistet hele og halve sæsoner af serier som vi har optaget. I forbindelse med at vi gik fra erhvervsabonnement til privatabbonnement, lovede sælgeren at vi ville få en bredbåndslevering på 20 MB, men som oftest får vi kun omkring 14MB. Hver gang vi har haft brug for en tekniker, har det så krævet at en af os har skulle være hjemme fra job... 8-10 dage af 7,5 time af ca. 180 kr. pr. time (ialt ca. kr. 11000,00)Forslaget er at vi får refunderet ½ af hvad vi har betalt i 6 år, og vi max skal betale ½ pris indtil vi har haft et produkt der har virket i et ½ år. Retur betaling 35000, og max. ½ pris indtil I kan levere det i lover.Jeg ser frem til at høre fra jer, og det kunne være en god ide at sende dette videre til ledelsen i TDC, så de kan se hvilken kvalitet der leveres til jeres trofaste brugere.

Denne besked er sendt til flere steder i TDC, da jeg mener at dette er tydeligt tegn på mangel vilje til at løse problemer hos kunderne. Kravet er blevet lavet efter samtale med en TDC-medarbejder

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Epstein

Jeg er nød til at starte med at slå fast, at dette er et "Kunde til Kunde" forum, ikke et sted, hvor du kan være sikker på at kommunikere med TDC. Kommunikation skal foregå af de rigtige kanaler, for din egen skyld, så du er dokumenteret og tingene foregår som de skal.

Når det så er skrevet, vil jeg forsøge om jeg kan få dig guidet ind i disse "Rette kanaler". 

Du skriver, at du har skrevet det samme flere steder. Det vil ikke være i din interesse, hvis der er flere som løber på den. Derfor er jeg nød til at vide, om der er andre end mig, som er ved at løse dit problem?

Vi skal ikke hænge nogen ud her. Du skriver pænt og sobert, så det er ikke det jeg mener. Men du slutter af med at skrive, dette er lavet i samarbejde med en TDC medarbejder. Dette er helt ok, jeg vil blot sikre mig, at du ikke skriver navne her i tråden offentlig.

Det jeg vil bede dig gøre, er at sende mig en PM. En Privat Meddelelse her på forum. Du kan evt. blot klike på linket her, så bør det poppe op på din skærm, hvis du er logget ind:

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/5 

I denne besked, vil jeg gerne have dit rigtige navn, et telefon nummer vi kan kontakte dig på. En mail adresse, hvis du bruger en sådan, samt det nummer du har den forbindelse på, du skriver om.

Jeg vil i den private besked meget gerne også have navnet på min kollega, med hvem du har talt og som du skriver om, så jeg kan tale med vedkommende. Dette for nemhed skyld, ikke for skideballe, det er godt at der er en kollega som har hjulpet dig! Gå ikke fejl af det, vi ønsker at hjælpe dig og få løst de udfordringer du har. 

Jeg ved selv, hvor trælst det er, når man mister de optagelser man har glædet sig til at se. Men så vidt jeg ved, kan man ikke flytte harddisken, den bliver afvist, hvis man lægger en ny i. De selskaber som leverer indholdet er meget opmærksomme på copyright, ejerskab og tilladelser til at bruge det indhold de leverer. Det er krav som stilles til TDC, ikke et ønske. Vi skal ikke gemme os bag disse krav, men sigte imod løsninger, som er bedst for alle, både kunder, men også dem som leverer indhold, så de fortsat vil levere til TDC.

Jeg ser frem til at høre fra dig

Hej Patrick

Dette er bragt som en kunde til kunde information, så andre har mulighed for at kende til den kvalitet som der leveres, samt viljen til at finde en løsning på problemerne
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen, Epstein

Det er også helt ok. Jeg læste dog dit indlæg som om du ønskede hjælp, jeg læste det ikke som information. Nu har jeg så gjort mig den erfaring.

Jeg må også konstatere, at jeg ikke har hørt fra dig, så jeg kan levere din sag videre i TDC. Nu skrev du selv om viljen til at finde en løsning på problemerne. Jeg syntes nemlig at jeg forsøgte at give dig muligheden for at vi med dialog kan finde en godt løsning for dig. Som vi har gjort for så mange andre, herinde på forum.

Har du lyst, så skal du blot skrive til mig, så vil jeg få sendt sagen videre, så vi kan finde en løsning for dig  Glad humørikon

Hilsen

Hej Epstein

Jeg læste godt dit indlæg, da du havde oprettet din tråd, og nu er jeg lige faldet over den igen.

For lige, at du skal forstå mig ret, vil jeg godt sige, at selvfølgelig har du ret til at skrive om din påståëde dårlige behandling af TDC.

Det er super dejligt, at du ikke skriver navn på en tdc medarbejder der har forsøgt at være flink over for dig og samtidig foreslået dig en løsning. At få ideer til løsning af problemer er ikke altid det samme som at videregive sådanne oplysninger. I dette tilfælde ville jeg nok tie stille og fremsætte forslaget, som noget jeg selv havde fundet på. Konsekvensen af din udtalelse kan blive at medarbejderen i kundeservis eller den teknikker der skal hjælpe ikke tør komme med løsninger, og det ville da være surt over for andre kunder, der gerne ville have et tip..

Jeg synes derfor, du skyder med "sprede hagl på gæs".

Du skriver, at du har skrevet til mange i tdc, og at du nu skriver det i forum til andre kunder. Da du har skrevet det til mange i TDC, synes jeg, du burde vente på et svar derfra, før du beder om yderligere hjælp. Nå nej - det er jo ikke hjælp du vil have. Det kan jeg jo se ud fra det svar du har givet Patrick, selvom han tilbyder dig sin hjælp.

Jeg er kunde som du og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal hjælpe dig med. Jeg kan heller ikke regne ud hvorfor jeg skal læse dit brev, når du allerede har sendt ind til flere i TDC. Nogen i TDC må have set det, og taget hånd om dine skriverier. Her i tråden har du også fået tilbudt hjælp.

Begrundelsen for, at du har postet det i TDC's kundeforum, må være for at piske en stemning op, med begrundelsen om, at du ikke får hjælp til dit problem. Men det passser da absolut ikke.

Jeg håber trods alt, at du får løst dit problem. Glad humørikon

Hej Maja

Jeg prøver ikke at piske en stemning op, men blot at give andre kunder en mulighed for at se hvilken service TDC også kan give. Jeg kender også personer der har haft TDC i 30-50 år og altid været tilfredse.

Med hensyn til medarbejderen, har denne kun hjulpet mig med hvor jeg kunne klage, og hvordan jeg skulle gøre det, resten er helt for min egen regning.

Til sidst, jeg ved godt at du er trofast TDC bruger/kunde, men derfor behøver du jo ikke ukritisk altid at forsvare dem, det kunne jo en gang imellem være dem der svigtede eller ikke gjorde deres arbejde godt nok.

Epstein skrev:

Til sidst, jeg ved godt at du er trofast TDC bruger/kunde, men derfor behøver du jo ikke ukritisk altid at forsvare dem, det kunne jo en gang imellem være dem der svigtede eller ikke gjorde deres arbejde godt nok.

Hej

At du den ene gang efter den anden skal udskifte din box, kan jeg godt forstå er frustrerende, men det er jo ikke det mit indlæg handler om.

Jeg ved at der er kunder der har fået en dårlig behandlig. Indholdet af dit brev ser ud til, i følge dig selv, at du hører  til dem, men det kan jeg ikke hjælpe dig med, det havde Patrick eller en af dem du her skrevet til i tdc, formodentlig kunnet eller kan. Jeg tager kun stilling til at du offentlige gør et brev til andre kunder og samtidig afslår en hælp fra tdc.

Det er der 'min kæde hopper af', og så må du da gerne sige at jeg ukritisk  og altid forsvarer dem.  Hvis du læser alle mine tråde igennem, vil du opdage, at jeg ikke altid forsvarer TDC. Så din påstand er ikke rigtig. Jeg vil næsten 'æde min hat' på, at forumteamet ind i mellem er død træt af mig, når jeg rigtig ruller mig ud.

Hvis du hermed mener, at jeg skal holde med dig, i en tråd hvor du skriver at du har sendt breve afsted, men ikke ventet på svar, og at du også har fået tilbudt hjælp fra en ansat, men har nægtet at modtage hjælp. Så kan jeg ikke gøre det, uanset hvor gerne jeg ellers ville.  Humørikon frustreret

Held og lykke med din klage. Håber du igen vil delagtiggøre os kunder, når du forhåbentlig får en afslutning på den. Det er nemlig også rart at høre slutningen på sådanne informationer, og så har din offentliggørelse af dit brev i høj grad været berettiget.  Det er altid dejligt med en løst tråd. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)