Omlægninger af kanaler, det kunne TDC gøre Bedre

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Gunderlund har modtaget fra andre medlemmer.

I forbindelse med at jeg fik en mail fra TDC om omlægninger af kanaler, så jeg til min gru at de vil fjerne TV2 zulu og erstatte den med noget ligegyldige bras, jeg ringede ind til kundeservice, for at nedkalde min galde over den stakkels kundeservice medarbejder, som endeligt bare siger det som nogle oppe i deres system har bestemt, men enden blev at jeg måtte tage det store tv pakke for at beholde TV2 zulu.

TDC er ved at gøre sig selv en bjørnetjeneste i øjeblikket, det er en kurs som de stædig har været på i et par år nu. sidst jeg fik lavet mit abonnement om, var en af grundene at jeg fik 3 C moore kanaler med i købet, så lavede de pludselig mit abonnement om, så de 3 C moore kanaler røg ud og ind kom noget ligegyldige ønskekanalfilm, med en gratis film pr måned.

Jeg har været inde og kigge på de kanaler jeg nu får i min tv pakke, ud af de 72 kanaler jeg kan se nu, så er der faktisk 19 kanaler som er mig ligegyldige, så kunne man argumentere for at jeg kunne tage f. eks den lille TV pakke, men de har blandet det så godt sammen, at man stadigvæk vil have kanaler som er mig ligegyldige, teknisk set så burde TDC tage springet at lade de gl. kanaler stadig være obligatorisk, det vil sige de lande vi som dansker kunne se, før der var noget der hed bredbånd, parabol etc. Så kunne man som forbruger selv vælge, hvilke øvrige kanaler man vil have i sin tv-pakke, i stedet for at man skal vare påtvunget tv kanaler man alligevel aldrig ser, teknisk set kan det lade sig gøre det er bare et spørgsmål om TDC tjener nok penge på det, men det afhænger også hvor griske TDC koncernledelse er. Eller også skal TDC, hvis de har undskyld udtrykket ” har nosser til det", lave et spørgeskema, hvor alle de kanaler man har til rådighed optræder. så alle dem som har adgang til TDC tv pakker kunne stemme om dem, igen holder man kanaler fra Tyskland, Norge og Sverige ude. da det var de lande som vi kunne se før der var noget der hed bredbånd og parabol tv ude af spørgeskema/stemmeseddel, så indretter man tv pakkerne efter de kanaler der fik flest stemmer. men det vil TDC nok aldrig gå med til, så tjener de ikke nok i følge deres egen begrebs-verden, ellers ender det med at vi forbruger søger over mod tjenster på nettet, hvor vi selv har bestemmelsretten til vores tv-muligheder,  og så skyder TDC sig selv i foden til sidst.

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gunderlund.

Jeg kan kun give dig evigt ret.
Eèn ting er, hvis en kanal "lukker ned"..Dette kan der ikke gøres noget ved!

Men at "pille ved pakkerne",og samtidig kræve flere penge, er absolut ikke acceptabelt.
De spørgeskemaer TDC er så venlige at bombardere deres kunder med ,har jeg ALDRIG

set/mærket anvendelsen af.
Måske er mine besvarelser røget direkte i papirkurven,,karaktererne har ikke været ret høje.

TDC skyder ofte med spredhagl--trods dette tror jeg ikke ,at de er i stand til at ramme dem selv i

foden.Måske skulle kunderne hjælpe lidt med sigtekornet.

( Så fik jeg også "lidt galde hældt af blæren") !!

Venlig hilsen
    Trumle.

Ja kan kun sige jeg er enig lad os selv bestemme hvad vi vil have af kanaler
Får vi desværre nok aldrig lov til. Hvilket undre mig, da deres svar da jeg sidst spurgte om det, var: Det kan ikke lade sig gøre, sagde vedkommende TDC medarbejder. Sikke noget pjat sagde jeg så, når de kan fjerne og lægge kanaler ind, så skal vi som forbrugere af produktet, også kunne det. Jeg tror ikke på at TDC mister penge ved den ordning. Og skulle de det, så må de glæde sig over at de (måske) får flere tilfredse kunder.

Jeg var i TDCs butik i Næstved i går. Det var en nedstående affære, så TDC TV, TDC Bredbådn og TDC telefoni (som jeg ikke bruger) ophører hos mig fra og med 1. februar 2015.

Og jeg er så tvunget til at vente til mandag kl. 8, før jeg kan opsige, for man kan kun opsige pr. TELEFON !!Overrasket humørikon

Jeg bor på landet, så det bliver TV med antenne, TV2Play og en bredbåndforbindelse hos en konkurrent. Selv det produkt kunne TDC ikke komme med et brugbart tilbud.

OscarZulu skrev:

Og jeg er så tvunget til at vente til mandag kl. 8, før jeg kan opsige, for man kan kun opsige pr. TELEFON !!Overrasket humørikon

neeej -  det passer nu ikke helt, hvad du skriver.

http://privat.tdc.dk/onlineformular/

det var så det, "konsulenten" i Næstved Storcenter oplyste.

tak for linket.

Jeg har den helt store Viasat total tv pakke med alle de kanaler fra hver sine pakker der sender premier league og champions league- som er mit behov..
-Det giver sammenlagt 93 tv kanaler ( hvis både tv3 og tv3 HD tælles som 2 kanaler)

Af disse 93 kanaler, ligger der 26 kanaler på favoritlisten, og af favoritlisten- kunne der godt fjernes 5-10 kanaler der ses meget sjældent..
Det er sku belastende at skal betale fuld pris for et produkt man bruger ca 1/4 del af..

når, surt opstød Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P