Om betingelser for opsigelse af TV

Kære forum,

Jeg har netop bestilt TDC TV+Internet. Jeg skimmede lige betingelserne i gennem og faldt over følgende:

"Hvis kunden bestiller skift af bredbåndsudbyder og dermed opsiger abonnementet på internetadgang via xDSL (bredbånd), som indgår i aftalen om TDC TV og Fastnet, konverteres aftalen om TDC TV og Fastnet automatisk til et selvstændigt standardabonnement på TDC’s telefonitjeneste (TDC Fastnet) til TDC’s normale listepriser " Tillægsvilkår for TDC TV og Fastnet Hvordan skal det forstås? - jeg er vel ikke bundet til et fastnet abonomment hvis jeg ikke længere ønsker min TV pakke?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Det skal forstås således: 

Hvis du bestiller bredbånd (internet), TDC TV og fastnet, og dermed skifter internet-udbyder til et andet selskab, så vil fastnet-telefonen blive 'oprettet for sig selv' i vores system. Det er andre priser på fastnet-telefonen alene, da samlefordelene forsvinder, når internettet skifter udbyder. 

Det er ikke muligt at have TDC TV uden at have internet hos os. 

Før i tiden fulgte der altid et fastnet-nummer med ved oprettelse af bredbånd og TV. Det bruger vi ikke længere, så i dit tilfælde er det ikke aktuelt, hvis du ikke har fået oprettet et fastnet-nummer. Glad humørikon

/Andreas 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P