Svar

Nye priser på Hometrio ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

• Veteran
  • 133 kommentarer
Er der kommet nye priser på Hometrio?

For Juli måned bliver jeg opkrævet 499,- for familiepakken og 79,- for Plus Abonnement.

Mvh

icon

Bedste svar af cy 14 juni 2011, 10:40

Hej alle

Det er altid fornøjelse at læse på vores forum, og se hvor gode I er til at hjælpe hinanden. Jeg popper kun ind her for at bekræfte at vi har ændret vores priser:

Leje af digitalmodtager fjernes
Den 1. juli 2011 tilretter vi priserne for TDC HomeTrio-abonnementerne med følgende:

• Leje af digital modtager til HomeTrio abonnementerne fjernes (399,- halvårlig)
  • Månedligt abonnement stiger med 50 kr.
  • Plusabonnement stiger med 10 kr.
Som nævnt ovenfor betyder det, at den samlede månedspris falder med 6,5 krone.

De af jer der har oplyst jeres email til os vil modtage en email senere med en forklaring, til alle andre kommer forklaring som vedhæftet papirregningen eller via Nets betalingen senere på måneden.

Regningen skulle således være mere overskuelig i fremtiden Blinkende humørikon

Venlig Hilsen

Christian Yde

Proces og Info

Se original

19 Kommentarer

Til gengæld er der ikke længere digitalmodtager leje, så vidt jeg har forstået.

Der skulle gerne være en forklaring med på regningen om at det ændre sig.

Hvis jeg forstår det korrekt, så er den samlede pris du betaler lavere end den du hidtil har betalt.

Men skal du være helt sikker og det ikke står på regningen, så tag og ring til regningservice i morgen for at sikre det er korrekt.

Omdømme 2

iJelle skrev:
Til gengæld er der ikke længere digitalmodtager leje, så vidt jeg har forstået.

Der skulle gerne være en forklaring med på regningen om at det ændre sig.

Hvis jeg forstår det korrekt, så er den samlede pris du betaler lavere end den du hidtil har betalt.

Men skal du være helt sikker og det ikke står på regningen, så tag og ring til regningservice i morgen for at sikre det er korrekt.

Ok, det giver mening - der er ikke leje af modtager med på regningen.

Den samlede pris er en lille smule lavere end før: Pakken er sat op til 499,- fra 449,- og Pulsabb er sat op til 79,- fra 69,- dvs en samlet stigning på 60,- . Leje af modtager kostede 66.5,- pr måned så jeg sparer  6.5,- :/

Jeg tjekker regningen via selvbetjeningen, og der er ikke nogen forklaring om ændringen.

Mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej droid

Jeg betaler fortsat for leje af digitalmodtager, men selvom alle andre beløb opkræves månedligt, så opkræves leje af digitalmodtager (kr. 399,00 pr. halvår) af en eller anden grund for 6 måneder af gangen.

Mvh Stephen

Tilføjet: Prisen for leje af digitalmodtager fremgår bl.a. af denne side: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_htb

Omdømme 2

Stephen skrev:
Hej droid

Jeg betaler fortsat for leje af digitalmodtager, men selvom alle andre beløb opkræves månedligt, så opkræves leje af digitalmodtager (kr. 399,00 pr. halvår) af en eller anden grund for 6 måneder af gangen.

Mvh Stephen

Hej Stephen

Ok, og det er også for Juli måned?

Mvh

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det link jeg har tilføjet, viser en mindstepris for de næste 6 måneder, hvor leje af digitalmodtager indgår, så jeg er ret sikker på, at der også skal betales for leje af digitalmodtager efter 1. juli.

Mvh Stephen

Omdømme 2

Stephen skrev:
Det link jeg har tilføjet, viser en mindstepris for de næste 6 måneder, hvor leje af digitalmodtager indgår, så jeg er ret sikker på, at der også skal betales for leje af digitalmodtager efter 1. juli.

Mvh Stephen

Kunne man ikke blot forestille sig at TDC ikke har fået opdatereret sine sider? Det giver god mening det iJelle skriver.

Mvh

Omdømme 3

Det kan vel ikke udelukkes, men jeg tror nu desværre ikke, at det er særlig sandsynligt.

Hvis du vil være helt sikker, er der nok ikke anden udvej end at ringe til Kundeservice og spørge.

Omdømme 2

Stephen skrev:
Det kan vel ikke udelukkes, men jeg tror nu desværre ikke, at det er særlig sandsynligt.

Hvis du vil være helt sikker, er der nok ikke anden udvej end at ringe til Kundeservice og spørge.

Jeg venter lige et par dage og ser om der ikke er en "TDC Ansat" der kan kaste lidt lys over sagen, hvis ikke ringer jeg derind i næste uge.

Mvh

Hvordan opsiger jeg mit Plus abonnement ?, helst over nettet, de er jo ikke til at komme i telefonisk kontakt med.

Ziering - Det var vidt lidt off topic Glad humørikon Men hva, du får da lige et svar alligevel Glad humørikon

Hvis du vil opsige dit Plus abonnement, så skal du ringe til Kundeservice på 80808010 og taste dig ind på det menu punkt som hedder noget med spørgsmål eller ændringer til dit abonnement, mener det er nummer 3 i menuen.

Du kan desværre ikke opsige det online, så vidt jeg ved i hvert fald.

Det er måske pga. ny priser jeg vil op sige mit plus abbonnement, men tak for svaret alligevel.
Bare i orden, er glad for at jeg kunne svare dig så.

Lejen af digitalmodtageren forsvinder helt!

Så alt i alt bliver en Trio mindst 6,50 kr. billigere... :-)

Ring til TDC og sig at I vil opsige jeres plus abbonnement, så får i måske de næste 6 mdr. Gratis, det gjorde jeg.
Hej alle

Det er altid fornøjelse at læse på vores forum, og se hvor gode I er til at hjælpe hinanden. Jeg popper kun ind her for at bekræfte at vi har ændret vores priser:

Leje af digitalmodtager fjernes
Den 1. juli 2011 tilretter vi priserne for TDC HomeTrio-abonnementerne med følgende:

• Leje af digital modtager til HomeTrio abonnementerne fjernes (399,- halvårlig)
  • Månedligt abonnement stiger med 50 kr.
  • Plusabonnement stiger med 10 kr.
Som nævnt ovenfor betyder det, at den samlede månedspris falder med 6,5 krone.

De af jer der har oplyst jeres email til os vil modtage en email senere med en forklaring, til alle andre kommer forklaring som vedhæftet papirregningen eller via Nets betalingen senere på måneden.

Venlig Hilsen

Christian Yde

Proces og Info

Omdømme 2

cy skrev:

Venlig Hilsen

Christian Yde

Proces og Info

Det er et særdeles godt tiltag at arbejde på at gøre regningerne mere overskuelige i forhold til de fuldstændig sindsyge regninger TDC tidligere har præsteret. Alt andet kan man ikke byde sine kunder.

Har for nylig fået alt omlagt til Hometrio. Har haft TDC TV helt fra start af da det blev lanceret, og er dermed utallige gange blevet konverteret/opgraderet/ændret når der er sket noget på TV. Sammen med medarbejderbredbånd har disse forhold gjort, at regningerne var totalt uforståelige, så det er godt at høre, at TDC arbejder på at gøre regningerne mere overskuelige. Vi overvejede en overgang at droppe TDC, fordi vi simpelthen ikke kunne gennemskue hvad vi betalte for.

Mvh

Jeg har også svært ved at finde ud af hvad jeg i grunden betaler og hvad jeg betaler for

Jeg bruger  plusabonnement. der er steget med 20 kr. til 99 kr.? Jeg mener nok man burde have besked, når der sker stigninger.

Jeg har kun brug for at se tv2 i fjernsynet. Ellers ser jeg kun de gratis programmer. Jeg lejer aldrig film eller henter musik , men  bruger min pc. Det er kun på grund af, at tv2 blev at betalingsprogram, at jeg skiftede fra fullrate, som jeg var meget tilfreds med. Jeg  bestilte TDC home trio mini, som skulle være det billigste abonnement til det jeg har brug for.

Jeg vil gerne vide hvad  det faste  beløb bliver hver måned. Jeg er klar over, at der kan blive en difference på grund af fastnet telefon. Indtil nu har beløbet været forskellig hver måned, og det bliver dyrere og dyrere

Med venlig hilsen

Eva 

Vi har home trio mini. Kan jeg tilkoble et fjernsyn mere i et andet rum, uden store installationer?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, men du skal have oprettet Multiroom hos TDC, se her

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_tv_ft_rum

Lidt underligt at spørge om noget teknisk i en gammel tråd der omhandler "Nye priser", du burde have oprettet en ny tråd med dit spørgsmål - men det ved du nu, til en anden gang.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)