Nye film virker ikke.

Hej.

Nu har vi oplevet det hver gang de bliver skiftet. Lidt surt at hver gang i skifter filmene ud på 100 gratis film. Så sidder man en aften og kan ikke rigtigt finde noget der er værd at se, men der ligger da lige en masse gode nye film, der pludselig er kommet til. 

Lækkert tænker man og er nu blevet fristet til at se lige den nye film man har fået øje på.

Men ak nej. Der skal åbenbart gå et stykke tid før man kan se de film man lige er blevet fristet af. 

Kan det være rigtigt at alle nye film nægter at starte og der er ikke andet end sort skærm. Og hvis den endelig starter så spiller den max 2 sekunder af gangen, for så at fryse og spille måske 2 sekunder et minut efter.

Vi har fundet ud af at de virker efter nogle dage eller uger efter de er kommet på listen.

Hilsen Brian

PS. lidt vildt at man har haft TDC i så mange mange mange år og faktisk er første gang vi oplever problemer ;-)

4 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Uttenholm/Brian

Selv om det er noget tid siden du skrev, vil jeg gerne vende tilbage til dig her.

Jeg har sendt dit spørgsmål videre til dem som sidder med de 100 films. Har i dag fået svar, som er et spørgsmål. Derfor har jeg brug for lidt mere viden fra dig.

Når du sidder og vil se disse film, hvor du enten kun får 2 sekunder af filmen, eller du må nøjes med sort skærm. Er det så på dit TV, eller på computeren - eller på en smartphone, altså en app?

Jeg håber vi kan hjælpe dig.

Samtidig vil jeg lige høre, som Brian, om der er andre der oplever dette?

Hilsen

Hej Patrick

Det er på vores TV at de ikke virker lige når de er kommet ind som nye film.

Har ikke prøvet om det samme problem er på div. computere og telefoner.

Hilsen Brian

Omdømme 4
Hej Brian

Tak for hurtigt svar, selv om jeg har været længe om at komme til dig.

Jeg har fejlmeldt dette.

Hvornår oplevede du sidste gang, at du ikke havde denne adgang, eller at det ikke fungerede som du forventede, med nye film, der lige er lagt op?

Hilsen

Kan heller ikke afspille en film (som ikke er helt ny) og har prøvet på både comuter, fjernsyn og ipad.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)