Svar

ny yousee tv-boks / rød lampe ved optagelse

Hej i rummet. Har fået en ny tv-boks og ville til at optage men der kommer ikke den røde lampe som plejer at lyse når mn optager. Jeg har genstartet, både tv-boks og home-boks flere gange, og har også reset bagpå tv-boks / home-boks flere gange men den vil ikke optage. Når jeg går ind på gemte optagelserskrives der dette:

Listen over optaget indhold er ikke tilgængelig. Sørg for at alle tv-bokse er tilsluttet etværket.

Når jeg sætter den gamle tv-boks til, virker det hele. Så min konklusion e at den nye tv-boks jeg har fået, at den ikke virker optimalt. Jeg kan sagtens se udsendelser og film. Men kan ikke optage.

Er der nogen der har oplevet det samme.?

icon

Bedste svar af night-hawk 12 juli 2016, 08:14

Nu er det ordnet. Tv-Boksen var ikke opsat til at optage inde hos YouSee. Snakkede med en medarbejder derinde og han ordnede det så det virker

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

night-hawk skrev:
Hej i rummet. Har fået en ny tv-boks og ville til at optage men der kommer ikke den røde lampe som plejer at lyse når mn optager. Jeg har genstartet, både tv-boks og home-boks flere gange, og har også reset bagpå tv-boks / home-boks flere gange men den vil ikke optage. Når jeg går ind på gemte optagelserskrives der dette:

Listen over optaget indhold er ikke tilgængelig. Sørg for at alle tv-bokse er tilsluttet etværket.

Når jeg sætter den gamle tv-boks til, virker det hele. Så min konklusion e at den nye tv-boks jeg har fået, at den ikke virker optimalt. Jeg kan sagtens se udsendelser og film. Men kan ikke optage.

Er der nogen der har oplevet det samme.?

Den nye boks er det en Humax? Hvis der er, er der en meget LILLE rød lampe, der lyser, når der optages. Har du prøvet at optage noget og derefter førsøgt at finde det på boksen under "Min side"? Boksen skal være på nettet.

Omdømme 3

Badge +3

night-hawk skrev:
Hej Jørn

Det er ikke en Humax. Har prøvet at optage og derefter se om jeg kan finde optagelsen, men der er ingen optagelser at finde. Den siger også at:

Start igen funktionen ikke er tilgængelig. Tv-boksen med optagefunktion er slukket eller under opstart.

Den gamle Tv-boks er der ingen problemer med at optage på

Det er svært at hjælpe, hvis ikke du kan oplyse, hvilken boks, det drejer sig om.

Prøv at ringe til YouSee på 7070 4040 eller kontakt dem på Facebook.

Omdømme 3

Badge +3
Jeg kender ikke boksen, men du kan læse mere her.

Hej Jørn

Det er ikke en Humax. Har prøvet at optage og derefter se om jeg kan finde optagelsen, men der er ingen optagelser at finde. Den siger også at:

Start igen funktionen ikke er tilgængelig. Tv-boksen med optagefunktion er slukket eller under opstart.

Den gamle Tv-boks er der ingen problemer med at optage på

det er Model ISB2231

Nu er det ordnet. Tv-Boksen var ikke opsat til at optage inde hos YouSee. Snakkede med en medarbejder derinde og han ordnede det så det virker

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)