Spørgsmål

Ny opdatering - aug/sep 2017

Har netop fået opdateret min TV-boks.
Åh nej hvilken skuffelse. Det virkede så godt inden opdateringen og nu nej...
Tidligere kunne jeg spole mange timer tilbage i de fleste kanaler. Nu er der kommet en smart mulighed for at starte programmet forfra. Det er jo i princippet smart. Men tidligere kunne man jo spole mange timer tilbage, hvis man gerne vil 5 programmer tilbage? Ikke særligt smart eller noget jeg vil kalde en forbedring. På DR kan man dog undtagelsesvis spole lidt længere tilbage, men ikke særligt langt i forhold til tidligere. Bare jeg kunne få det gamle tilbage-eller I kan få funktionen tilbage.
Opsætning en forbedring ? Næh.
Strømbesparende funktion - det kunne man da også i den gamle - så heller ikke en forbedring.
I må kunne gøre det bedre - så opdateringen rent faktisk er en forbedring!

2 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +7
Hej ForumBruger857

Hermed et uddybende svar :)

I forhold til at kunne spole på live-tv, så er der faktisk ikke lavet nogen ændringer i forhold til indretningen af boksen her.. Når du går over på en given kanal, så begynder boksen at gemme udsendelsen i en "buffer", der gør at du kan spole tilbage til derfra, hvor du gik over på selve kanalen. Det samme gælder for pausefunktionen. Bufferen lagrer i op til 90 minutter.

Når der startes forfra, så er det en anden sag, så hentes udsendelsen på en server, og der er ikke de samme rettigheder i forhold til at spole. Det afhænger lidt af den enkelte kanal som du også nævner.

Jeg håber når det er sagt, at du vil blive glad for boksens nye layout, som er blevet magen til vores øvrige platforme.
Tidligere kunne man spole tilbage i en udsendelse man ikke havde set for nogle kanaler. Den buffer må jo så have ligget på jeres server.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)