NULSTIL FJERNBETJENING

• Deltager
  • 2 kommentarer
Har lige fået nyt SAMSUNG fladskærm og har prøvet at omprogrammere TDC fjernbetjeningen uden held.

Jeg har engang haft en manual, hvori der stod, hvordan man nulstiller fjernbetjeningen, men kan ikke finde den...

Har prøvet automatisk og manuel programmering. Det virker ikke - nogen der kan hjælpe?

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej BoBo78, 

Først og fremmest velkommen til TDC Forum Glad humørikon

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd. 

Det er muligt at bruge samme fjernbetjening, og det kan der læses meget mere om HER

Hej Andreas

Tak for linket - har afprøvet alle muligheder. Ved automatisk programmering har jeg hold knappen inde i 40 minutter uden held og de individuelle numre ved manuel programmering virker heller ikke.

Hvad gør jeg nu?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis det ikke virker på dit tv, så er der desværre ikke mere at gøre. Der er ikke andre løsninger. Det er ikke alle tv, som det virker på. 

Ok - hvad er der blevet af den funktion med at nulstille fjernbetjeningen?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej BoBo78.

Jeg tror,at du har misforstået vejledningen om styring af TV.
TDC-Fjernbetjeningen kan ikke "indlære" kommandoer.
Den grønne TV-knap anvendes til Tænd/sluk--volume op/ned på dit TV.
Og intet andet....virker andre funktioner er det tilfældigt,og kan ikke indstilles.
Derfor er der heller ikke noget der skal 0-stilles til Boksen.( Den røde TDC-TV knap)

Vil du 0-stille den grønne TV-knap er det tre gange 0.

Venlig hilsen
  Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)