netflix i tdc play


  • Guide
  • 10 kommentarer
For et par dage siden dukkede der et Netflix-felt op i min tdc play. Jeg har Plus abonnement og havde i forvejen et Netflix abonnement, så efter at jeg havde kontaktet Netflix om mine rettigheder til at bruge tjenesten loggede jeg på. I første omgang kunne jeg så uden videre se film fra min liste.

Men derefter melder den fejl hver gang jeg prøver at afspille en film. Fejlmeldingen lyder på, at den valgte film ikke er tilgængelig.

Kender nogen løsningen på problemet?

Problemet er løst. Jeg ringede til TDC, hvor jeg fik det gode råd af Søren at logge af alle mine enheder i Netflix. Så ventede jeg i ca 6 timer og prøvede at logge på fra boksen igen. Boksen tog en genstart og derefter har jeg Netflix som en kanal i tv-guiden. Tak for det, Søren.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)